علمی و پزشکی

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

سلامتی مهمترین نیاز هر فرد است. اما بسیاری از ما فکر می کنیم سالم بودن فقط برای وضعیت جسمی ما مفید است. هر وقت بیمار شدیم هر چه سریعتر به پزشک مراجعه می کنیم. اما در زندگی ما بسیار نادر است که برای بهبود وضعیت روانی خود به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنیم.

دلایل زیادی وجود دارد که شما نباید روانشناس یا روانپزشک را ببینید.

1. شاید متداول ترین این موارد این باشد که ما معتقدیم می توانیم به تنهایی مقابله کنیم و مشاوره فقط بار مالی اضافی را افزایش می دهد.

2- بسیاری دیگر از دیدن روانشناس یا روانپزشک بد نیستند ، و ما معتقدیم فقط افرادی که مشکلات حاد سلامت روانی دارند ، باید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنند. به همین دلیل ، برای اینكه از دید دیگران دیوانه نشود ، وی دستگیر شد مشاوره ما سعی می کنیم با مشکلات خود زندگی کنیم.

3. شرم دلیل دیگری است که ما از خدمات استفاده نمی کنیم. مشاوره روانشناختی و روانشناسی. صحبت کردن با شخص دیگری در مورد درگیری ذهنی بسیار دشوار به نظر می رسد. شاید به این دلیل باشد که ما از مشکلات خود خجالت می کشیم ، یا می ترسیم که شخص دیگر ما را برای آنها قضاوت کند. با این حال ، درگیری های ذهنی که در زندگی ما و در طول روز بوجود می آیند از جمله مشکلات شخصی در زندگی ما است و ما دوست نداریم با کسی (خصوصاً شناخته شده) در مورد آنها صحبت کنیم.

این سه دلیل اصلی هستند که مانع از مراجعه به روانشناس یا روانپزشک می شوند. اما آیا تصمیم درستی گرفته ایم؟ آیا می توانیم به تنهایی با مشکلات روحی و روحی خود کنار بیاییم؟

چرا با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنید؟

همه ما درگیر مشکلات زندگی هستیم که فشار روانی منفی را بر ما وارد می کند و ذهن ما را به خطر می اندازد. اینها شامل خاطرات بد کودکانه ، مشکل در برقراری ارتباط با همسر ، چگونگی تربیت فرزندانمان و چالش هایی است که در محل کار و جامعه با آنها روبرو هستیم. این مشکلات بر وضعیت ذهن و روان ما تأثیر می گذارد و به یک نگرانی تبدیل می شود. اگر این نگرانی های ذهنی را نادیده بگیریم و راهی برای مقابله با آنها پیدا نکنیم ، آنها در ذهن ما باقی می مانند و منجر به رفتارهایی مانند پرخاشگری ، وسواس ، استرس و سایر اختلالات رفتاری می شوند. اما اگر برای مقابله با آنها قدم برداریم ، می توانیم بار روانی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

برای رفع این مشکلات ، باید با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنیم. در جلسات مشاوره ، پزشک از ما می خواهد تا در مورد زندگی و مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم صحبت کنیم. بیشتر اوقات ، پزشکان به ما گوش فرا می دهند و در نهایت راه حل های مؤثر و علمی را برای ما فراهم می کنند تا مشکل را بدون قضاوت درباره خود حل کنیم.

مشاوره آنلاین روانشناسی و روانپزشکی.

مشاوره آنلاین این یک روش مؤثر برای برقراری ارتباط با روانشناس و روانپزشک است. به جای مراجعه به پزشک به صورت حضوری ، می توانیم به صورت آنلاین مشاوره بگیریم.

وب سایت و برنامه دکتر سینا (www.drsaina.com) اولین سیستم مشاوره آنلاین از طریق این وب سایت ، ما به بهترین روانشناسان آنلاین و روانپزشکان دسترسی خواهیم داشت.

با مشاوره آنلاین دکتر ساینا ما می توانیم در هر زمان و هر جا و بدون نگرانی با پزشکان صحبت کنیم.

وب سایت دکتر ساینا کلیه تخصص های روانشناسی و روانپزشکی را در بر می گیرد تا بخاطر مشکل بتوانیم با پزشک متخصص صحبت کنیم.

ما می توانیم پزشکان دکتر سینا را در تخصص های زیر مشاهده کنیم. مشاوره آنلاین بیایید او را پیدا کنیم.

• مشاوره روانشناسی بالینی آنلاین.

می توانیم از روانشناسان بالینی دکتر ساینا درمورد اختلالات مانند وسواس فکری ، اضطراب ، استرس ، افسردگی و ترس شدید (هراس) و پرخاشگری مشاوره آنلاین دریافت کنیم. پزشکان می توانند در شناسایی مشکلاتتان به شما کمک کنند. سپس آنها به ما راه حلهایی برای بهبود آنها می دهند.

• مشاوره آنلاین در مورد فرزندپروری

طبق تحقیقات پزشکی ، بیشتر شخصیت ما در کودکی شکل می گیرد. بسیاری از مشکلاتی که امروز با آنها روبرو هستیم منشأ آنها در دوران کودکی ما است. بنابراین ، اگر می خواهیم کودک ما در بزرگسالی شخصیتی سالم داشته باشد ، باید از کودکی با او به طور صحیح رفتار کنیم. در این روش روانشناسان کودک راهنمایی های لازم را به والدین ارائه می دهند تا فرزندان خود را به روشی صحیح درمان کنند.

• مشاوره آنلاین در مورد سلامت جنسی.

صحبت کردن درباره مشکلات جنسی برای ما بسیار دشوار است. درصد زیادی از طلاق ها به دلیل مشکلات جنسی در رابطه اتفاق می افتد. اختلالات رفتاری در زمینه سلامت جنسی مانند اعتیاد به استمناء و فیلم های پورنو نیز در جامعه بسیار شایع شده است. ما می توانیم مشکلات خود را به صورت غیابی با متخصصان بهداشت جنسی در میان بگذاریم.

چگونه می توان مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

به راحتی می توانید با بهترین روانشناسان و روانپزشکان ارتباط برقرار کنید.

1. به وب سایت دکتر سینا مراجعه کرده و تخصص خود را انتخاب کنید.

2. بر اساس تخصص ، سوابق تحصیلی و تجربه پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3. سوال خود را به پزشک بنویسید و ارسال کنید.

4- پزشک پس از بررسی سوال با شما تماس می گیرد و مکالمه آغاز می شود.

هم اکنون پزشکان آماده راهنمایی شما هستند دکتر ساینا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا