استان ها

مصوبات دولت در شورای عالی مسکن کوتاه کردن دست دلالان به نفع مستاجر است

مصوبات دولت در شورای عالی مسکن کوتاه کردن دست دلالان به نفع مستاجر است

استاندار البرز گفت: مصوبات دولت در حمایت از مستاجر و موجر و کوتاه کردن دست دلالان از بازار مسکن بسیار راهگشا و عملیاتی است و می تواند به بازار مسکن، سامان بخشد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان با محوریت بررسی و اعمال مصوبات شورای عالی مسکن در برش استانی که پیش ازظهر امروز چهارشنبه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ابلاغ و اطلاع رسانی تصمیمات دولت در این راستا تاکید کرد و ساماندهی و نظارت بر روند معاملات مسکن و دفاتر مشاور املاک را لازم دانست.

وی همچنین از مدیران مربوطه و اعضای قرارگاه خواست تا طرح های ویژه در خصوص احیای بافت های فرسوده و بسته های تشویقی این حوزه را به طور مشخص تهیه و تدوین کنند.

عبداللهی طرح ویژه تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ استان که با شرایط، ضوابط و بازه زمانی خاصی مورد بررسی قرار می گیرد را مورد اشاره قرار داد و از شهرداری ها خواست تا با آگاهی بخشی به مردم هر چه سریع تر، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان و حمایت هایی که در این طرح از خانواده های دارای چند فرزند و… صورت می گیرد، گفت: تمامی این موارد باید به سمع و نظر مردم برسد.

استاندار البرز افزود: مصوبات دولت در حمایت از مستاجر و موجر و کوتاه کردن دست دلالان از بازار مسکن بسیار راهگشا و عملیاتی است و می تواند به بازار مسکن، سامان بخشد.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا