اجتماعی

معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، یوسف نوری در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، گفت: نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که افراد شاخص در حوزه‌های مختلف جزو خانواده آموزش و پرورش بوده‌اند.

وی افزود: باید از بزرگان حوزه تعلیم و تربیت الگو بگیریم تا در نظام آموزش و پرورش از تفکرات‌شان استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تمجید از معلمان حاضر در صف مقدم کارهای خیر، اظهار کرد: امروز حتی بخشی از خیران کشور نیز جزو معلمان هستند.

نوری ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به امر آموزش در مناطق محروم، بیان کرد: اگر معلمان و البته مسئولان، توجه خود را به امر آموزش در مناطق محروم معطوف کنند، قطعا اتفاقات خوبی در کشور رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با ارائه آماری از حضور موفق نخبگان ایرانی در المپیادهای علمی جهانی، عنوان کرد: با وجود تمام کارشکنی‌هایی که بر سر راه نخبگان ایرانی انجام می‌شود، شاهد هستیم که رتبه علمی ایرانیان در تمامی مسابقات بالاتر از کشورهای مدعی است.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمن در تلاش است «معنویت» و «اخلاق» را از جامعه کنار بزند و القا کند که علم و پژوهش در کشور وجود ندارد.

نوری در پایان گفت: یک معلم باید در تمامی حوزه‌ها صاحب‌نظر باشد تا بتواند استعداد دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کند. کسانی هم که از دریچه کمیته امداد وارد عرصه آموزش می‌شوند، می‌توانند علم خود را در مناطق محروم نشر دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا