حوادث

مهارت‌آموزی حق سربازان است – مجله تفریحی زیباروز

دستیار و مشاور عالی مرکز آموزش مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتقای حرفه ای حق سربازان است و باید آن را از فرماندهان خود مطالبه کنند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سردار موسی کمالی وی در بازدید از تیم ارزیاب قرارگاه جهت ارزیابی پیشرفت در آموزش سربازان در یگان های نیروهای مسلح مستقر در استان خوزستان، گفت: آموزش سربازی یکی از رویکردهای جدید در امر نظامی است و نیروهای مسلح باید جوانان با لباس نظامی را هدف قرار دهند. ” آنها مسلح هستند تا حداقل یک شغل را علاوه بر آموزش نظامی آموزش دهند و برای این کار همه فرماندهان باید به میدان بیایند و پرچمدار نهضت آموزشی در نیروهای مسلح شوند تا شعار هر سرباز حداقل یک نفر تخصصی شود. و یک مهارت عمومی

وی افزود: پس از آن پس از دو سال خدمت سربازی باید تلاش شود تا ساز و کار لازم برای جذب پس از خدمت آنان فراهم شود.

کمالی خطاب به سربازان گفت: حق شماست که به دنبال آموزش مهارت باشید و آن را از فرماندهان خود مطالبه کنید: از فرصت خدمت سربازی استفاده کنید تا حداقل یک مهارت را بیاموزید و خدمت سربازی را به فرصتی برای خود تبدیل کنید.

وی افزود: اگر سازمان به دنبال جوانان برای آموزش باشد این موضوع در دوران سربازی مهیا است. ما حتی می توانیم نیاز کارخانه های ماهر و شرکت های بزرگ استان ها را به نیروی جوان تامین کنیم و استان ها از طریق کارگروه های مهارت آموزی و اشتغال می توانند نیازهای بومی استانی را شناسایی و به ستاد و واحدها گزارش دهند.

دستیار فرمانده قرارگاه تربیت سرباز افزود: در آموزش و تسهیل در جذب سرباز دست یاری به ارگان های دولتی، مجلس و حتی بخش خصوصی می دهیم. هرکسی می تواند در آموزش و جذب سربازان منقضی شده کمک کند، آمادگی خود را اعلام کند. فرمانداری ها می توانند محور این حرکت و رابط بین نیروهای مسلح استان و دستگاه های دولتی باشند.

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، وی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات فرماندهان و مسئولان در حوزه آموزشی تاکید کرد: باید تلاش ها تشدید و گسترش یابد و به زودی اعلام خواهیم کرد که هیچ سربازی بدون حضور نیروهای مسلح از نیروهای مسلح خارج نمی شود. مهارت ها. نمی تواند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا