حوادث

ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت نتیجه رفتار ، رفتار و رفتار ارزشی پلیس در برخورد با مردم است. . ”

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، علیرضا کاظمی امروز با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی دیدار و با تبریک این روز به آنها با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی ، گفت: پلیس مشکلات زیادی را تحمل می کند و در شرایط سخت برای تامین امنیت جامعه تلاش می کند.

وی افزود: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت نتیجه رفتار ، آداب و رفتار ارزشی پلیس در برخورد با مردم است.

کاظمی گفت: تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس یک دستاورد بزرگ است و ناجا نقطه پیشرو امنیت و آرامش در جامعه امروز است.

وی ادامه داد: امروز پلیس از یک مرکز پلیس به یک مرکز اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و در شرایط سخت پناهگاه مظلومان و مستضعفان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در پلیس در حال گسترش و تلاش بی وقفه برای مبارزه با ناامنی ، حفاظت از مرزهای کشور ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، امنیت شهر و … است.

وی با بیان اینکه ما همواره شاهد خدمات پلیس بدون قید و شرط در همه زمینه ها هستیم ، افزود: بزرگترین ویژگی ناجا “ساعه صدر” آنها است و این را در حوادث مختلف نشان داده و همیشه با مردم بوده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی گروهی است که حمایت از قانون را وظیفه خود می داند و “مامور جامعه” است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: مبارزه با فساد در دستور کار ناجا قرار دارد و این نیرو بارها وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده است.

در پایان این جلسه از مقامات متعدد نیروی انتظامی که در ستاد آموزش و پرورش مستقر بودند ، تجلیل شد.

به گفته مرکز اطلاعات و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شایان ذکر است ؛ در همین راستا ، برخی از معاونان وزیر آموزش و پرورش از جمله مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت و قاسم احمدی لشکی ، معاون حقوقی و امور مجلس ، در ایستگاه پلیس با کارکنان ناجا دیدار کردند و از تلاش های آنها قدردانی کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا