اجتماعی

نامه شهرداری به اتاق اصناف تهران برای ساماندهی سد معبر واحدهای صنفی در پایتخت

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در راستای سهولت در رفت و آمد شهروندان و جلوگیری از سد معبر توسط کسبه شاغل در پایتخت به ویژه در ایام پایانی سال، سعید بیگی طی نامه ای از اتاق اصناف تهران، شمیرانات و ری خواستار ابلاغ دستور العمل اجرایی جلوگیری از سد معابراصناف در مسیرهای تردد عابرین شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، به نقل از  روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر – متن نامه ارسالی به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

«جناب آقای دکتر توسطی رئیس محترم اتاق اصناف تهران

با سلام و احترام، همانطور که مستحضرید در روزهای پایانی سال، با توجه به افزایش تردد در معابر و پیاده روهای سطح شهر تهران، برای حفظ آسایش و امنیت شهروندان، عدم انسداد معابر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از سوی دیگر و بر اساس بررسی های میدانی انجام شده توسط شهرداری تهران، سد معبر واحدهای صنفی مهمترین عامل انسداد معابر در شهر تهران است که حدود ۶۰ درصد از کل موارد سد معبر را شامل می شود.

همچنین در تماس شهروندان تهرانی با سامانه ۱۳۷ این عامل به عنوان یکی از عوامل مهم نارضایتی از سوی مردم مطرح شده است. این نوع مزاحمت در مشاغلی همانند، نمایشگاه‌های اتومبیل، خدمات و تعمیرات خودرو، بنکداران، میوه فروشی‌ها، فروشندگان پوشاک، پلاسکوها، ابزار فروشی‌ها و مشاغلی از این دست دارای فراوانی بیشتری است.

با توجه به توضیحات فوق، مقتضی است از طریق ابلاغ به روسای محترم اتحادیه های صنفی و با مشارکت واحدهای صنفی، در خصوص رفع سد معابری از این دست اقدام عاجل را مبذول دارید. بدیهی است افزایش بازرسی ها و نظارت در این خصوص راهگشا خواهد بود. شهروندان می‌توانند موارد مزاحمت‌های ناشی از سد معبر صنفی را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.»

‏‎انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا