استان ها

نام گذاری یکی از میادین شهرستان لاهیجان به نام شهید مدافع امنیت حسن پاینده /اجرای طرحهای پاکسازی در حوزه های جرم خیز/تجلیل از کارآفرینان امنیت ساز/یادمان ۳۲ شهید لاهیجان

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در گیلان؛ سرهنگ قاسم جانعلی پور در یک نشست خبری ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امام امام زمان عجل الله گفت: راشتو ، که یکی از مهمترین اقدامات پلیس در طول هفته بود.

وی با تشریح فعالیت های نیروی انتظامی لاهیجان در هفته نیروی انتظامی ، ادامه داد: مراسم یادبود شهدای نیروی انتظامی متشکل از 32 شهید عزیز و بزرگوار در کلانتری 11 که محل مراجعه بسیاری از مراجعین است ، با حضور شورای تامین و امام جمعه جمعه برگزار شد.

وی همچنین ادامه داد: اجرای طرح های نظافت در مناطق مستعد مواد مخدر که خوشبختانه در این هفته 4 کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر در پلیس و واحدهای نارکو کشف و ضبط شد که بالغ بر 13 قاچاقچی و قاچاقچی مواد مخدر است. این مواد مخدر که برخی از آنها نیز معتاد بودند به مقامات محترم قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: پلیس باید جامعه محور باشد و با توجه به احترام به کارآفرینان امنیتی که این کارآفرینان را برای جامعه برنامه ریزی می کنند ، نسبت به برخی ناهنجاری ها مانند سرقت مواد مخدر و معضلات اجتماعی دیدگاه مثبتی داشته باشد. ما به طور موثرتری از آن استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیان افزود: در هفت ماه نخست سال مأموران 10 میلیون و 460 هزار 000 هزار ریال اقلام قاچاق کشف و ضبط و 18 میلیون و 220 هزار هزار ریال اقلام انباشته کشف و تحویل مقام قضایی شد.

وی با ابراز خرسندی از افزایش 72 درصدی دستگیری سارقان ، توضیح داد :؛ نتیجه این امر کاهش 72 درصدی سرقت ها به میزان 9 درصد و افزایش 13 درصدی در افشاگری های پلیس بود.

وی کشف مواد مخدر را یکی دیگر از فعالیت های پلیس شهرستان عنوان کرد و گفت: رشد 8 درصدی کشف مواد مخدر که عمدتا به مواد مخدر صنعتی اشاره دارد که نشان از کار عملیاتی و دقیق نیروهای پلیس برای مواد مخدر ، واحدهای کمکی ، کلانتری ها و ایست های بازرسی. “

وی خاطرنشان کرد: افزایش دستگیری 60 درصدی قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنین افزایش 210 درصدی معتادان که به دلیل شیوع ویروس کرونا در نگهداری از آنها مشکل داشتند که مشکل از بین بردن ویروس را برطرف می کند.

رئیس پلیس آمار و تصادفات شهری و برون شهری لاهیان در این شهرستان گفت: در تصادفات منجر به فوت در مناطق شهری 40 درصد و مصدومیت در مناطق شهری 11 درصد کاهش ، حوادث منجر به فوتی موارد در شهرک های حومه ای 23٪ و صدمات حومه شهرها 13٪ کاهش داشته ایم.

در پایان کنفرانس مطبوعاتی ، از خبرنگاران تقدیر شد.

عکس_2020-10-24_19-51-54

عکس_2020-10-24_19-51-55

دکمه بازگشت به بالا