استان ها

نخستین کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء در همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار برن از همدان ، حمید سیفی به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ، جوانان و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اولین کارگاه IoT که توسط سازمان غیردولتی بارن غرب فرهنگتیگان برگزار شد بازدید کردند. به

وی در این سفر ، توسعه اقتصادی را مستلزم همکاری کامل اقشار مختلف جامعه دانست و افزود که سامانیان باید روابط خود را با دانشگاه افزایش دهند.

foto_2021-09-22_20-53-37

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ظرفیت های گلخانه های استان فرصت مناسبی برای ظهور این فناوری در حوزه کشاورزی است ، گفت: مفید باشید.

وی با تأکید بر اینکه توسعه ارتباطات اجتماعی پاسخگوی نیاز سازمان ها خواهد بود ، گفت: امروز جهان دنیای ارتباطات است ، مطمئناً با برقراری ارتباط با استاندار محترم و دستگاه های اجرایی مورد نظر شما می توانیم در استان هوشمندانه گام های مثبتی در استان برداریم. . “

سیفی خاطرنشان کرد: جوانان استان همدان دارای ظرفیت های زیادی در علوم مختلف هستند که می توان از آنها برای بهبود شرایط زندگی جامعه جوانان استان استفاده کرد ، اما شروع ، کار و تفکر لازم است ، بنابراین امیدواریم جوانان بتوانند ایده های جدیدی را برای ایران ارائه دهید .شخصیت های اسلامی.

foto_2021-09-23_08-38-24

شایان ذکر است که این کارگاه آموزشی در 8 جلسه با حضور 15 کارآموز و با راهنمایی خانم هانیه رکابدار و به همت موسسه ملی فرهنگیان مجله تفریحی زیباروز غرب برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا