حوادث

نقش کمیته های انقلاب در تامین امنیت کشور

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کمیته های انقلاب اسلامی نقش مهمی در امنیت کشور داشتند ، گفت: نقش بی بدیل کمیته های انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای انقلاب برکسیت پنهان نیست ”

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سردار “حسین اشتری” در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته انقلاب اسلامی ، در قالب ویدئو کنفرانس در سراسر کشور ، با استقبال از روح شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، پناهگاه جانبازان و پناهگاه به ویژه شهدا برگزار شد. این کمیته با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و همچنین تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و ورود به چهل و سومین سال انقلاب ، وی گفت ، “انقلاب اسلامی ایران انفجاری از نور بود که هم در کشور اسلامی و در منطقه ما و جهان. “ارزش آن را داشت.

فرمانده ناجا گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، تحرکات ضد ظلم و عدالت تقویت شده و پایه های ظلم در جهان ، به ویژه در منطقه سست شده است ، زیرا انقلاب اسلامی مردم را از بردگی و اسارت آزاد کرد. آدمخواران “.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هر روز در حال رشد و شکوفایی است ، اظهار داشت: برای تحقق هر انقلابی که در هر کشوری رخ می دهد باید بیشترین سرمایه گذاری را انجام داد زیرا پیروزی یک گام است اما ادامه آن از اهمیت بیشتری برخوردار است … “بسیاری از کشورها در این مسیر شکست خورده اند ، بنابراین در ایران ، تحت رهبری امام راحل ، انقلاب پیروز شد و تحت تأثیر عوامل زیادی ادامه یافت ، که مهمترین آنها رهبری و پایگاه دیگری از مردم بود ، حتی هر چند مردم کار خود را به خوبی انجام دادند و در این چهل و دو سال آنها سخت کار کرده اند.

سردار اشتری اظهار داشت: یکی دیگر از عناصر ارزشمند در حفظ انقلاب کسانی هستند که متولد انقلاب هستند و باید از دستاوردهای آن محافظت کنند و با پیروزی انقلاب به دستور امام خمینی (ره) کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شد. کمیته ها از مردم بودند و نقش اصلی را در پیروزی انقلاب داشتند. بسیاری از فرماندهان هیئت مدیره قبل از انقلاب در زندانهای شاهنشاهی شکنجه شدند و در اوج انقلاب نقش اساسی در پیروزی آن داشتند.

فرمانده انتظامی در مورد نقش کمیته انقلاب اسلامی در مقابله با حملات ضدانقلاب گفت: زمان اعلام نفاق مسلحانه در کشور شرایط سختی را پشت سر گذاشت و از جمله مخالفان این ناامنی ها و توطئه ها کمیته های انقلاب اسلامی بودند. “، با شروع جنگ تحمیلی آنها نیز نقشی اساسی در جنگ داشتند ، و لشکر روح الله نمونه بارز آن نقش بود و آن نقشها را نباید فراموش کرد.

وی با اشاره به روحیه انقلابی کمیته های انقلاب اسلامی گفت: این روحیه برگرفته از مکتب قرآن و سخنان حضرت امام خمینی (ره) و در قلب مساجد شکل گرفته است و جا دارد از آیت الله مهدوی کنی به عنوان بنیانگذار کمیته انقلاب اسلامی. “امام خمینی ، که نمونه بارز یک شخصیت انقلابی بود.

یک مقام ارشد پلیس گفت: فرماندهان کمیته انقلاب اسلامی ، چه در مرکز و چه در استانها ، افراد برجسته و مشهوری بودند که همگی از مردم و از قلب انقلاب بودند و با همه از دستاوردهای انقلاب پاسداری می کردند نواقص زمان.

فرمانده ناجا با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی و پیروی از امام خمینی (ره) که یکی از ویژگی های فرمانده کمیته انقلاب اسلامی بود ، گفت: این ویژگی ها و تلاش زیاد فرماندهان و کارکنان کمیته های انقلاب اسلامی منجر به دستاوردهای مهم انقلاب. و نتایج باید به زبان هنر ارائه و به نسل بعدی منتقل شود.

سردار اشتری گفت: یکی از اقدامات و موضوعات مهمی که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد دستاوردهای کمیته انقلاب اسلامی است که باید در موزه های انقلاب به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه باید در ارائه محتوای دستاوردهای کمیته های انقلاب اسلامی مطالب جالب توجه تری ارائه شود ، افزود: از همه فرماندهان و پیشکسوتان تقاضا دارم در این امر کمک کنند تا انشاالله بتوانیم مطالب جالب و مفیدی را برای نسل بعدی.”

فرمانده نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کمیته های انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که نقش موثر کمیته ها خصوصاً در خنثی سازی توطئه های منافقین به نسل جوان که قطعاً روحیه او را بالا می برند ، منتقل شود. از همه همکاران

سردار حسین اشتری با اشاره به نقش موثر اجرای قانون در جامعه اظهار داشت: ماموریت ناجا با سایر سازمان ها متفاوت است زیرا ما یک سازمان مردم مدار هستیم که بالاترین سطح تعامل را با مردم داریم بنابراین با تعدادی از چالش ها و ما با مشکلات مقابله می کنیم.

وی گفت: “کار نیروی پلیس یک کار پیچیده است و اگر امروز ما موفقیت ها یا موفقیت هایی را داریم که مورد تأیید فرمانده محترم همه نیروها هستیم ، و تعابیری مانند نیروهای خدمتگزار و قدرتمند توسط وی استفاده می شود ، به دلیل عقبه است. که این نیرو انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده ناجا با اشاره به 8 سال دفاع مقدس و تجارب ارزشمندی که تا آن زمان باقی مانده است ، گفت: امروز روحیه جهادی و پیشرفتی است که در کشور شاهد آن هستیم و حتی اقدامات جوانان امروز ، آنها حتی یک روز از آن روزها ندیده اند که آن زمان به آنها برخورد کند.

سردار حسین اشتری گفت: ارتقا و تقویت روحیه دینی و انقلابی در بین کارکنان وظیفه ما است زیرا اگر روحیه انقلابی و ولایتی داشته باشیم می توانیم با کمترین فرصت کارهای بزرگی انجام دهیم و باید این روحیه منتقل شود. به نسل جدید. “

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری بسیجیمی در تاریخ 5 دسامبر 2009 ، مبنی بر اینکه “ما باید امنیت شهرها را به عنوان یک محافظت محله محور قرار دهیم” ، گفت: “در طول انقلاب اسلامی کارهای زیادی در این زمینه انجام شده است. کمیته باید تقویت شود. “، به عبارت دیگر ، اگر ما می توانستیم از مدلهای دهه 1960 برای تأمین امنیت داخلی استفاده کنیم ، مطمئناً بر بسیاری از مشکلات غلبه خواهیم کرد.

در پایان فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات عالی نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات 1400 با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم عزیز در 22 مارس امسال اظهار داشت که امیدواریم این انتخابات برگزار شود با حداکثر مشارکت در یک فضای امن برگزار شد.

در پایان این مراسم فرمانده نیروی انتظامی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و جانبازان کمیته انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا