استان ها

نمایش «شاید باران شدی» در قزوین روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ سید قاسم سیدقوامی، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: نمایش «شاید باران شدی» توفیق داشت که سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن چهارسوی تهران بر روی صحنه برود و مخاطبین خود را پیدا کند.

او افزود: این نمایش به نویسندگی شهرام کرمی که یکی از نمایش‌گران ارزشمند تئاتر کشور است نوشته شده است و این نویسنده نیز در گذشته سابقه مدیریتی در مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جایگاه مدیرکلی دارد.

سیدقوامی گفت: این اثر نمایشی به طراحی و کارگردانی مرتضی نجفی یکی از هنرمندان تئاتر قزوین و کشور پایه‌ریزی شده است و افتتاحیه این اثر نمایشی ۵اردیبهشت ماه با حضور مسئولین، هنرمندان شاخص و پیشکسوتان عرصه هنر نمایش هنر در قزوین برگزار شد.

این مسئول یادآور شد: این اثر نمایشی با بازی شیما برناس، حسن یاوری، امیرمحمد خوش‌نواز، نکیسا ناپلئونی، کیوان حبیبی، حسین علیجانی، عمار رسولی و محمد مهدی شهرتی از ۶ الی ۲۱اردیبهشت ماه ساعت۱۹:۳۰ در سالن علامه رفیعی قزوین روی صحنه رفت.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: آهنگساز این نمایش فرامز نصیری یکی از هنرمندان موسیقی قزوین است که تجربیات خوبی در زمینه آهنگسازی آثار نمایشی در گذشته دارد.

او افزود: نمایش «شاید باران شدی» برداشتی آزاد از زندگی خلبان شهید حسین لشگری از شهدای استان قزوین است، در این اثر هنری افکار، احوال و زندگی این خلبان سرافراز، از دوران مبارزات در رژیم ستمشاهی تا اسارت و شهادت وی به نمایش در می‌آید و ماجرای این نمایش به قبل از پیروزی انقلاب مربوط می‌شود و حکایت از دلدادگی یک زوج جوان دارد.

سیدقوامی گفت: علاقه‌مندان به تئاتر برای خرید بلیط این اثر نمایشی می‌توانند به سایت rastangisheh.ir مراجعه کنند یا برای هماهنگی تهیه بلیط با شماره ۰۹۹۳۵۱۹۹۲۶۴ تماس بگیرند.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین در پایان با اشاره به کیفیت مطلوب این تئاتر، بیان کرد: به تمامی علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی توصیه می‌کنم به تماشای این اثر بنشینند چراکه این نمایش یک اثر بومی در حوزه کارگردانی، بازیگری و آهنگسازی و درواقع حاصل تلاش هنرمندان قزوینی است.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا