ورزشی

هفته چهاردهم لیگ برتر| ماجراجویی جدید استقلال در سیرجان/ پرسپولیس در تدارک بازگشت به جمع مدعیان

هفته چهاردهم لیگ برتر| ماجراجویی جدید استقلال در سیرجان  پرسپولیس در تدارک بازگشت به جمع مدعیان

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر می‌خواهند پیروزی دیگری را نصیب هواداران خود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا به مصاف گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین می‌روند.

گل‌گهر سیرجاناستقلال 

با رفتن امیر قلعه‌نویی به تیم ملی، گل گهر در این فصل مارینوس اوزونیدیس یونانی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد که به رغم امکانات بسیار خوب و خرید بازیکنان مطرح در قیاس با فصل قبلی با ۱۷ امتیاز در رده هفتم است. گل‌گهر ۹ بازی از ۱۰ بازی رودررو برابر استقلال را واگذار کرده و به دنبال آن است تا دومین پیروزی را کسب کند.

استقلال با ۲۵ امتیاز صدرنشین است ولی نفس سپاهان را پشت سر خود حس می‌کند و باید در این بازی خارج از خانه برنده شود. جواد نکونام که تیمش در بازی قبل با ۴ گل برابر نساجی برنده شد حالا به دنبال آن است تا مچ همتای یونانی را بخواباند. او در این بازی محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را در اختیار ندارد. دیداری که ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

پرسپولیسشمس آذر قزوین 

پرسپولیس با تساوی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان تا رده پنجم جدول رده‌بندی سقوط کرد. مدافع عنوان قهرمانی برای آنکه به دومین پیروزی خود در ۱۰ بازی آخر خود دست یابد، باید برابر تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین برنده شود. یحیی گل‌محمدی این بار مقابل هواداران پرسپولیس به دنبال پیروزی دیگری است اگرچه وحید امیری را در اختیار ندارد. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی هم سال آینده در دسترس هستند.

شمس آذر با ۱۶ امتیاز در رتبه نهم ایستاده و با توجه به اینکه منفی ۳ امتیاز دارد برابر حریفی که یک امتیاز منفی دارد به دنبال ثبت نتیجه‌ای درخشان است. شاگردان سعید دقیقی رتبه تک رقمی دارند اما برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول، چاره‌ای جز بردن قهرمان بلامنازع لیگ برتر ندارد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا