حوادث

همکاری پلیس بین‌الملل ایران و پلیس ارمنستان

سران پلیس بین الملل فرج و پلیس جمهوری ارمنستان با هدف ایجاد بستر مناسب برای توسعه همکاری های بین المللی دوجانبه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سردار هادی شیرزاد در دیدار با رئیس ستاد پلیس جمهوری ارمنستان به همکاری مناسب پلیس اشاره کرد و گفت: امضای این سند می تواند گام مهمی برای بهبود تعاملات پلیس در مواردی مانند جرائم سازمان یافته باشد. نزاع، سرکوب جرم عمومی و استرداد متهمان عبارتند از

وی افزود: یکی از اهداف پلیس جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری های بین المللی و ارتقای سطح تعاملات پلیس با استفاده از ظرفیت های پلیسی دو کشور است.

شیرزاد تصریح کرد: امضای صورتجلسه همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس جمهوری ارمنستان به منظور ایجاد همکاری در سطح بین المللی با هدف برخورد با متهمان بین المللی قابل انجام است. در تحکیم روابط دیپلماتیک پلیسی دو کشور موثر است.

آماده همکاری با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم

در ادامه این دیدار سرهنگ آرمن مکرودچیان با ابراز خرسندی و قدردانی از میهمان نوازی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت های مناسب و رفع موانع احتمالی در راستای تحقق اهداف تعیین شده اعلام کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی ضمن اشاره به توانمندی های پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: از برنامه های درج شده در کارنامه و همکاری های دوجانبه استقبال می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا