اقتصادی

واگذاری بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال سفارش کار به سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سفارش کار در سال جاری به سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان داده شده است.

رامتین طهماسبی پور در گفت و گو با مجله تفریحی زیباروز، با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سفارش کار در ارتباط با ساخت و خرید قطعات و تجهیزات موردنیاز این شرکت در سال جاری به سازندگان، تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌ها داده شد.

وی افزود: این کالاها شامل ۸۵۰ قلم قطعات و تجهیزات است که در قالب ۳۴۰ تقاضا ارائه شده است. تاکنون ۵۰ درصد اقلام درخواستی تحویل شرکت و وجه آن پرداخت شده است و مابقی در مراحل ساخت و تهیه است.

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: شافت دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، انواع شیرهای فورانگیر مربوط به ایمنی دکل‌ها، شیرهای پروانه‌ای، قطعات پمپ‌های سیال، ماژول پمپ، دندانه‌های آچارهای حفاری، انواع روغن‌ها و روان کننده‌ها و کابل‌های  بالا برنده حفاری و توری‌های گل و … از جمله اقلام راهبردی در صنعت حفاری هستند.

طهماسبی پور عنوان کرد: همچنین برخی از خریدها مربوط به ملزومات ایمنی و تجهیز اردوگاه‌های دستگاه‌های حفاری بوده که خوشبختانه رضایت‌مندی کارفرماها و همکاران را به دنبال داشته است.

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه ۸۵ درصد شرکت‌های طرف قرارداد در زمینه تامین اقلام درخواستی، بومی استان خوزستان هستند، گفت: برای سال آینده نیز برنامه جامعی در خصوص تامین نیازهای فنی و خدماتی شرکت تدوین شده است و در دستور کار این مدیریت قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تامین ریل گرداننده فوقانی، قطعات تجهیزات خدمات فنی از جمله پمپ‌های فشار قوی و تجهیزات خدمات ویژه نظیر نمودارگیری سیال حفاری، چاه پیمایی و عملیات ویژه اشاره کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا