ورزشی

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا