اجتماعی

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران/ کاهش محسوس دما از امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان،‌ رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب استان همچنین کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز تا فردا (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

عمده بارش امروز در ارتفاعات شمال غرب و غرب استان و فردا در ارتفاعات شرقی به‌ویژه فیروزکوه است.

از روز پنجشنبه تا شنبه (۷ تا ۹ اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا کاهش نسبتا محسوس دما و روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۷ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی بود. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا