فرهنگ و هنر

وزیر ارشاد به مجله تفریحی زیباروز آمد / تقدیر برای پوشش انتخابات ۱۴۰۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (مجله تفریحی زیباروز)، از نزدیک در جریان پوشش انتخابات ۱۴۰۲ در این خبرگزاری قرار گرفت و از خبرنگاران این رسانه تقدیر کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه ۱۱ اسفندماه و پس از انداختن رای خود در صندوق های انتخاباتی تالار وحدت، در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (مجله تفریحی زیباروز) حاضر شد و از نزدیک در جریان پوشش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفت.

وزیر ارشاد ضمن خسته نباشید به خبرنگاران این خبرگزاری، از تلاش‌ آن‌ها در جشنواره‌های فجر، نمایشگاه رسانه و پوشش گسترده انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تقدیر کرد.

اسماعیلی که در از بخش‌های چندرسانه‌ای و تحریریه سیاسی، استان‌ها و… خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز بازدید می‌کرد، گفت: از همه همکاران خوب مجله تفریحی زیباروز در همه استان‌ها و ستاد مرکزی در تهران تشکر می‌کنم. مجله تفریحی زیباروز همیشه یک مجموعه پیشرو بوده و در دوره جدید هم خیلی موفق است. از همه همکاران در خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز کمال تشکر را دارم.

وزیر ارشاد همچنین از پوشش گسترده تصویری و خبری مجله تفریحی زیباروز در سراسر کشور و به ویژه حضور هنرمندان در تالار وحدت برای مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ تشکر و تاکید کرد: برنامه‌ریزی حضور هنرمندان در تالار وحدت برای اولین‌بار، کار بزرگی بود که به همت همکاران وزارت ارشاد انجام شد.

او سپس کلیپ چندرسانه‌ای مجله تفریحی زیباروز از حضور چند ساعت قبل هنرمندان و حضور پای صندوق سیار در تالار وحدت را مشاهده و از آن تقدیر کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان به عوامل اخذ رای صندوق سیار که در محل خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز مستقر بودند، خسته نباشید گفت.

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات ۱۴۰۲

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات ۱۴۰۲

وزیر ارشاد به ایسنا آمد / تجلیل برای پوشش انتخابات ۱۴۰۲

انتهای پیام

تیم تحریریه علوم هنری

با قلمم، صداها و حس‌های هنر و فرهنگ را به شکلی جادویی ترسیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا