استان ها

وزیر نفت خواستار پیگیری فوری حادثه خودکشی کارگر پیمانکاری میدان نفتی یادآوران هویزه شد+ببینید

به گزارش خبرنگار مجله تفریحی زیباروز اهواز به نقل از شانا ، بیژن نامدار زنگنه ، با حكم محمدرضا شمسایی ، مشاور امور عمرانی وی ، به یكی از كارمندان یك شركت پیمانكاری استفاده شده برای یك كارخانه میادین نفتی در یاداوران (هویزه ، خوزستان) دستور داد. علت واقعی خودکشی مشکل را از زوایای مختلف بررسی کرده و گزارش را به همراه پیشنهاد خود ارائه دهید.

دستور بیژن زنگنه به محمدرضا شمسایی ، مشاور وزیر نفت در امور عمران می خواند: مدیرکل وزارت منابع انسانی برای تعیین علت واقعی این تصادف ، بلافاصله موضوع را از زوایای مختلف بررسی می کند و از آژانس ها و مقامات ذیربط اطلاعات کسب می کند. به طور مستقیم به همراه پیشنهاد به من گزارش می دهند.

وزیر نفت در این جمله خاطرنشان کرد: “علاوه بر این ، هنگامی که شما بازماندگان ارجمند مرحوم” عمران روشنانی مقدم “را تسلیت می دهید ، لطفاً آنها را از تسلیت من مطلع کنید.”

وزیر نفت همچنین نسخه ای از این نامه را به غلامرز شریعتی ، استاندار خوزستان ارسال کرد تا دستور همکاری و یک شرکت متن برای انواع همکاری ها صادر شود.

لازم به ذکر است که روز چهارشنبه 12 ژوئن ، مرحوم “عمران روشنانی مقدم” ، کارگر بخش امنیتی میدان نفتی یدادران در شهر هویزه ، پس از تماس با پیمانکار و سؤال از این که معوقات وی ناکارآمد باقی مانده است ، به دلیل مشکلات مالی و نبود ماهانه. حقوق. خودش را در ساختمان آویزان کرد.

دکمه بازگشت به بالا