عمومی

وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با تبیین ابعاد عظمت عملیات وعده صادق اظهار کرد: اقدام ایران در پاسخ به ترور دمشق چند گام فراتر از عملیات رژیم صهیونیستی بود.

وی حماسه وعده صادق را تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان دانست و خاطرنشان کرد: در علم سیاست، صیانت از سه‌گانه «کیان»، «حریم» و «منافع» از مهم‌ترین دستور کارهای نظام و حاکمیت هر کشوری است.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: کشورها برای موفقیت در حفظ و حراست از این سه از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده می‌کنند که مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، دو ظرفیت قدرت سخت «میدان» و قدرت نرم «دیپلماسی» است.

جعفرزاده گفت: در حماسه وعده صادق، در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد.

وی ادامه داد: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

خطیب جمعه اصلاندوز اضافه کرد: در این حماسه، هماهنگی میدان و دیپلماسی، به عنایت ضلع سومی هم داشت و آن اقدامات خوب و به موقع رسانه ملی در همراهی با این عملیات ظفرمندانه بود. جعفرزاده گفت: پوشش سراسری و بهنگام اخبار این حماسه توسط رسانه ملی، قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت خبری برای دنیا و تسلط و غلبه در میدان تصاحب روایت اول، انصافاً جای تقدیر و سپاس دارد.

دکمه بازگشت به بالا