علمی و پزشکی

پایان ثبت‌نام انتخابات نظام پزشکی؛ امروز/آغاز ارزیابی مدارک ثبت‌نام کنندگان از فردا

رئیس کمیته اجرایی انتخابات نظام پزشکی در تهران نحوه برگزاری و جزئیات هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی را تشریح کرد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، درباره انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: ثبت نام در انتخابات نظام پزشکی امسال از 20 مه آغاز شده و تا 26 ژوئن ادامه دارد. ما در 12 شهر استان تهران و خود تهران یا در مجموع 13 شعبه شروع به کار کردیم.

وی افزود: پیش از این هیئت اجرایی با حضور حدود 50 نفر تشکیل می شد و این افراد 20 نفر اصلی و 5 نفر جایگزین را انتخاب می کردند و بنابراین هیئت اجرایی شهر تهران انتخاب می شد. در شهرها ، هر کدام 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل دارند و بدین ترتیب کار ثبت نام آغاز می شود.

وی در ادامه تأکید کرد: کلیه اسناد ثبت نام کننده از 6 تا 19 خرداد ارزیابی می شود و پس از آن فرصت اعلام و اعتراض را حل خواهیم کرد. ما پروتکل را دنبال می کنیم و نمی دانم نیازی به ثبت نام مجدد است. 16 ژوئیه همچنین زمان برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی است.

وی در مورد تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند ، گفت: “این روند به صورت روزانه ادامه دارد ، اما شما مطلع هستید که تعداد ثبت نام کنندگان معمولاً در روزهای اخیر افزایش می یابد.” بنابراین برای اعلام شماره نهایی باید تا آخرین روز (امروز) صبر کنیم اما تاکنون بیش از 200 نفر در تهران ثبت نام نکرده اند.

رئیس کمیته اجرایی سیستم پزشکی تهران تأکید کرد: انتخابات کاملاً روی کاغذ برگزار می شود و با توجه به اینکه در برخی جاها رای گیری الکترونیکی ممکن نیست ، بنابراین طبق ستاد انتخابات ملی در وزارت بهداشت ، روند انتخابات انجام می شود کاغذ.

وی در مورد زمان تبلیغات داوطلبان گفت: داوطلبان می توانند تا 23 تیر ماه تبلیغ کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا