حوادث

پرتاب مرگبار بلوک سیمانی به سمت راننده‌ای در بزرگراه نواب/ شناسایی سه مظنون از سوی پلیس

پلیس پایتخت از شناسایی سه متهم در ماجرای پرتاب بلوک سیمانی به خودرو در محور نواب که منجر به فوت راننده شد، خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروزخبرنگار مجله تفریحی زیباروز در ادامه خبر مرگ راننده پس از پرتاب خودرو با مکعب سیمانی در حین رانندگی، این موضوع را با رئیس پلیس راهور ادامه داد که طی آن مشخص شد روز پنجشنبه خودرویی در بزرگراه در حال حرکت است. نواب بود که فردی ناشناس با پرتاب بلوک سیمانی به سمت خودرویی که به راننده برخورد کرد و جان باخت. در این سانحه سایر رانندگان مجروح و به چند خودروی دیگر نیز آسیب دیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، پس از وقوع این حادثه ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه را انجام دادند و در پی آن با دستور مقام قضایی تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفتند.

ماموران در جریان تحقیقات سه مظنون را شناسایی کردند و احتمال اینکه یکی از آنها مرتکب این جنایت شود بیشتر از بقیه است. تحقیقات توسط ماموران پلیس در جریان است.

پیش از این نیز مردم در بزرگراه یادگار امام به سمت خودروهای عبوری سنگ پرتاب کردند که به خودروهای عبوری خسارت وارد کردند اما تلفات جانی نداشتند. در جریان این پرونده ماموران پلیس آگاهی عاملان جنایت را که چند جوان 18 ساله بودند که هدفشان سرگرمی و ابراز هیجان بود، شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا