ورزشی

پرسپولیس لایق پیروزی بود/ VAR را قبول نداریم، چون ضرر کردیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بعد از این دیدار حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از نتیجه‌ای که به دست آمد ناراحت هستم، چرا که حق بازیکنان پرسپولیس برد بود اما نشد.

وی در ادامه در خصوص جدایی شهاب زاهدی و عدم جذب بازیکن به جای او عنوان کرد: بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم اما نتوانستند در این دیدار حضور پیدا کنند بازیکنان بسیار خوبی هستند، به خصوص بابایی که با کیفیت است و می‌تواند جای خود را در تیم باز کند. با همه این شرایط تیم به دنبال مهاجم است و سرمربی تیم هم با همکاری مدیران باشگاه در حال بررسی این موضوع هستند تا بتوانند یک بازیکن خوب در پشت خط حمله جذب کنند. این تعلل برای این است که خدایی نکرده اتفاقات گذشته تکرار نشود و بازیکنی که جذب می‌شود به درد تیم بخورد. تعطیلاتی که پیش رو داریم فرصت خوبی است تا بتوانیم در این خصوص تصمیم خوبی بگیریم.

بادمکی در پااین در خصوص کمک داور ویدئویی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در داوری‌ها رخ داده است تیم ما ضرر زیادی کرده است و امروز هم دیدید یک صحنه کاملاً واضح را که باید پنالتی اعلام می‌کردند نگرفتند و وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد باید بگویم که VAR را قبول نداریم.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا