حوادث

پشت پرده ویدیوی جنجالی سیلی یک جوان به روحانی/ دستگیری ۶ نفر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با استناد به فیلم منتشر شده از درگیری بین یک مرد جوان و مردی که لباس روحانیت را پوشیده بود ، این کلیپ را جعلی اعلام کرد و از دستگیری توزیع کننده و بازیگرانش خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سرهنگ جلیل مقوفائی در مورد ویدئوی منتشر شده مبنی بر سیلی کشیشی در فضای مجازی به خبرنگاران گفت: “حدود ساعت 6 عصر روز جمعه ، پنج پسر جوان بین 22 تا 23 ساله در منطقه پاسداران ، خیابان 6 بوستان آماده می شدند” آنها ویدئویی تهیه کرد که در آن یکی از این پسران جوان به شخصی که لباس روحانی را پوشیده بود بی احترامی کرده و به او سیلی زد.

وی با بیان اینکه این ویدئو به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت ، افزود: مأموران پلیس پیشگیری به سرعت افراد درگیر انتشار و بازنشر فیلم را شناسایی کردند و صبح امروز پس از کسب مجوزهای دادگاه ، چهار نفر که در انتشار و بازنشر ضبط صدا دست داشتند ، دستگیر شدند. تصاویر این کلیپ در فضای مجازی دستگیر و به کلانتری پاسداران منتقل شدند.

اوقاف گفت که پس از دستگیری این افراد ، ماموران کشف کردند که این فیلم جعلی است و افراد حاضر در آن نیز نقش داشتند. تحقیقات نشان داد که مرد جوان حدود 22 سال داشت و مرد حدود 50 ساله در این کلیپ بازی می کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، با بیان اینکه این دو مرد پدر و پسر بودند ، گفت: “تحقیقات بیشتر نشان داد که این ویدئو صرفاً برای ماجراجویی و لاف زدن فیلمبرداری شده است. سرانجام این دو نفر امروز ساعت 6 عصر توسط پلیس تخصصی در این شهرستان دستگیر شدند. پرونده آنها در شهر پرند نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا