استان ها

کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت دهه فجر گیلان تشکیل‌جلسه‌ داد

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در گیلان؛ این جلسه برای تبیین رویکردها ، سیاست ها و مقررات کارگروه تخصصی کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فائر انقلاب اسلامی و بهره برداری از ظرفیت اعضای این کارگروه برای برگزاری برنامه های ویژه با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

مدیر کل انجمن گیلان سخنان خود را در این نشست با نگاهی به ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت شهادت رشید اسلام ساردینی ، حاج قاسم سلیمانی آغاز کرد و دامنه مکتب حاج قاسم را فراتر از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی خواند.

اسفندیارزیایی همچنین معتقد بود که رشادتهای رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس ، مدافعان حرم و سلامتی در سردار دالاها تبلور یافته است و با استناد به شناخت همه از اهمیت مکتب سلیمانی ، وی اظهار داشت: باید برای پرورش آینده پژوهان معتبر و فداکار تلاش ویژه ای داشته باشیم

رئیس کارگروه بزرگداشت کودکان و نوجوانان دهه گیلان در ادامه سخنان خود ، جایگاه والای خود را به فرهنگ در بین آینده سازان اختصاص داد و اهمیت نظارت بر جامعه با برنامه های ویژه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد. ما حداکثر حمایت جامعه هستیم.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از فرصت های آنلاین برای احیای مخاطبان ، نیاز به تولید محتوای مناسب برای گروه های سنی مخاطبان و استفاده از ابزارهای هنری در ارائه آموزش غیرمستقیم از جمله موضوعات سخنرانی ضیایی بود. وی خواستار جلوگیری از اختلالات فرهنگی و تربیتی شد.

بر این اساس ، مدیر فرهنگ لزوم ادغام و استفاده از ظرفیت سازمان های عضو کارگروه کودکان و نوجوانان را بستر مناسبی برای ایجاد اردوی فرهنگی و راه اندازی حرکات مردمی دانست و حمایت از برنامه های پیشنهادی اعضای این کارگروه را یک ضرورت دانست.

ضیایی همچنین در مورد فعالیت های این مرکز در این زمینه صحبت کرد و برگزاری کارگاه های تخصصی و عمومی آنلاین ، ایجاد انجمن های مجازی و راه اندازی برنامه های فرهنگی که در خدمت مخاطبان مناطق محروم است را ذکر کرد.

اجرای طرح روز شکرگذاری به احترام خانواده های معظم شهدا و تقویت بینش خلاق و روایت هنری از وقایع انقلاب در قالب قصه گویی ، فعالیت های زیست محیطی ، برگزاری رویدادهای مجازی و انتشار دعوت نامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ادبی و افتخاری از فعالان حوزه سلامت و جلسات آموزشی برنامه ها. در سخنرانی اسفندیار ارضیایی ذکر شده است.

براساس این گزارش ، پایان جلسه ، در تاریخ 6 اکتبر 2016 ، بیانگر نظرات و پیشنهادات نمایندگان آژانس و اعضای کارگروه کودکان و نوجوانان به مناسبت طلوع انقلاب اسلامی بود.

گفتنی است ، در این جلسه نمایندگان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی ، آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رفاه اجتماعی ، کمیته کمک به امام خمینی (ره) استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت حضور داشتند.

888

00999

000

دکمه بازگشت به بالا