حوادث

کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و آمار بستری از اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی

رئیس پایگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمانی گفت: کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب و تعداد بیماران از دیگر اهداف طرح شهید سلیمانی است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، دکتر پیرحسین کولیوند ، رئیس پایگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمانی امروز در یک کنفرانس ویدیویی با روسای مراکز اورژانس در سراسر کشور گفت: ایستگاه ها.

وی افزود: بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب و کسانی که نمی توانند قرنطینه شوند و از خانه جدا شوند به مراکز مسکونی منتقل می شوند و در آن مراکز اقامت می کنند. همه امکانات از تمام ظرفیت خود برای اجرای این طرح استفاده کرده اند و بیشتر هتل ها و پانسیون ها برای اسکان بیماران در نظر گرفته شده اند.

رئیس پایگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمانی اظهار داشت: در فاز اول اولویت ما استفاده از ظرفیت های هتل ها ، خوابگاه ها و اتاق ها است و در صورت لزوم از ظرفیت های سالن های ورزشی ، قایق ها و امامزاده ها نیز استفاده خواهیم کرد.

دکتر. کولیوند ادامه داد: “ما علاوه بر پذیرایی از بیماران ، خدماتی مانند کنترل بیماری توسط پزشکان در مراکز بهداشتی را نیز ارائه می دهیم.” اگر بیماران در طول اقامت مشکل خاصی داشته باشند ، به بیمارستان منتقل می شوند. فقط کار قرنطینه در مراکز بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: کلیه مراکز بهداشتی به بیماران خدمات ارائه می دهند و حتی کلینیک های مساجد نیز خدمات بهداشتی به مردم و بیماران ارائه می دهند. هزینه های این پروژه در شهرهای مختلف متفاوت است و شرایط جمعیتی در هر استان با مناطق دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی مردم هزینه ها را پرداخت نمی کنند.

مدیر پایگاه پشتیبانی پروژه شهید سلیمانی افزود: در مراكز بهداشتی معاینات و معالجه پزشكی طبق دستورالعمل انجام می شود و حتی منوی غذا بر اساس برنامه غذایی یك متخصص تغذیه است.

براساس گزارشی از روابط عمومی سازمان اورژانس در کشور ، وی ادامه داد: نیازی به حضور در مراکز بهداشتی نیست و تمام کارهای بیماران توسط نیروهای ما انجام می شود. ما بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب را شناسایی و جداسازی می کنیم. یکی از اهداف این پروژه تشدید رهنمودها ، فرهنگ ، آموزش و حمایت از گروه های آسیب پذیر مانند مادران باردار است.

دکتر. کولیوند گفت: کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب و تعداد بستری در بیمارستان از دیگر اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا