استان ها

کریمی‌قدوسی: نقدینگی حوزه اقتصاد مشهد بسیار بالاست؛ حتی یک بیکار هم نباید در این شهر باشد

جواد کریمی قدوسی با اشاره به اولویت های مهم مجلس یازدهم ، اظهار داشت: رفع موانع تولید و استفاده از استعدادهای فراوان کشور برای تقویت تولید و ارزش پول ملی و کاهش مشکلات در سالهای اخیر از اولویت های مهم مجلس یازدهم است.

نمایندگان منتخب مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشتند: مجمع باید انقلابی باشد و نظم ، مدیریت ، کمیسیون ها ، مرکز تحقیقات و معاونان هیئت مدیره باید با یک استاندارد انقلابی و پیشخوان انتخاب شود.

کریمی-قدوسی همچنین درباره اولویت های مشهد در مجلس یازدهم گفت: افراد آرام از حومه مشکلات زیادی دارند و حل آن مشکلات در اولویت است. مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند ، اما کمک و خدمات افزایش یافته است.

کریمی-قدوسی اضافه کرد: “تکمیل کارخانه های تصفیه خانه فاضلاب و فاضلاب شهر در مشهد و کلات نیز در دستور کار است. خطوط حمل و نقل عمومی باید توسعه یابد.” وجود گذرگاه سطح در مرکز مشهد بسیار مورد نیاز است و اجرای آن مستلزم کمک دولت و مجلس است.

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: موارد بسیاری در رابطه با موضوعات فرهنگی شهر وجود دارد و باید جریان های فعال فکری و فرهنگی در مشهد تقویت شود.

کریمی قدوسی ادامه داد: نقدینگی اقتصاد مشهد بسیار زیاد است. با استفاده صحیح و منطقی از آن می توانیم کاری انجام دهیم که حتی یک فرد بیکار در مشهد نباشد.

48

دکمه بازگشت به بالا