استان ها

کسب رتبه نخست سپه لرستان در پرداخت تسهیلات / پرداخت بیش از ۲۴۰۰ فقره وام ازدواج

به گزارش مجله تفریحی زیباروز لرستان ، مسعود حاتموند در نشست خبری به مناسبت سالگرد تاسیس بانک سپه گفت: “با دستور مدیر عامل و با توجه به مدیران توانمند بانک و زیرساخت های مناسب ، 6 بانک و موسسه مالی در بانک سپه ادغام می شوند.” به افرادی با نام سپه
وی افزود: در لرستان 86 شعبه ، 7 پیشخوان و 1023 کارمند در بانک سپه قدیم و بانکهای در حال ادغام به مردم خدمات ارائه می دهند.
مدیریت بانک سپه در منطقه لرستان با بیان اینکه خدمات بانکی در بانک از سیستم قدیمی به سیستم جدید مبتنی بر بانکداری مدرن ارائه می شود ، اظهار داشت: با تغییراتی که نوع خدمات از سیستم سنتی و قدیمی به سیستم و خدمات مدرن شکل گرفته است مانند »بانکداری اینترنتی ، بانکداری همراه و تلفن بانکی به مشتریان عزیز در بانک سپه ارائه می شود.
هاتموند با اشاره به وضعیت پرداخت به مردم می گوید: خوشبختانه در سال 1999 بانک سپه لرستان در رتبه اول پرداخت تسهیلات در کشور قرار داشت که نسبت به سال قبل (98) 101 درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: همچنین در سال 1999 در زمینه مزایای زناشویی 2 هزار و 428 وام ازدواج به مبلغ 1297 میلیارد ریال به جوانان عزیز پرداخت کردیم که نسبت به سال 98 400 درصد افزایش داشته است.
مسعود حاتموند در ادامه به ارائه مطالب در قالب طرح بهین کارت پرداخت و افزود: در این بخش در طرح بهین کارت 3301 قلم کالا در قالب خرید کالای ایرانی و برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی به میزان 1289 میلیارد ریال
وی افزود: همچنین 14 فقره تسهیلات پروژه بهین کارت برای حمایت از 99 میلیارد ریال واحد تولیدی به تولیدکنندگان پرداخت شد و 420 میلیارد ریال تسهیلات ویژه و سپرده مسکن و بیماری بیماری کرونا قلب و واحدهای آسیب دیده به مشتریان عزیز پرداخت شد.

مدیریت بانک سپه در منطقه لرستان گفت: با توجه به بروز بیماری بیماری کرونا قلب در کشور و اعمال محدودیت ها ، اما به دلیل سیاست پشتیبانی این بانک ، خوشبختانه شعبه بسته ای برای ارائه خدمات خوب به مشتری نداشتیم و هیچ دستگاه خودپرداز غیرفعال در استان وجود ندارد. و مجموعه بانک سپه با تمام وجود در خدمت مردم عزیز بوده و خواهد بود.

وی در پایان گفت: من از زحمات و خدمات ارائه شده به مردم برای زحمت و تلاش همه پرسنل و نیروی کار شاغل در بانک سپه بسیار سپاسگزارم.

46

دکمه بازگشت به بالا