حوادث

کشف محموله ۵۰۰ کیلوگرمی شیشه توسط گمرک

نماینده حقوقی و نظارتی گمرک از کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ کشف شده توسط گمرک در سال جاری است، امروز توسط همکاران گمرک در محل گمرک کشف شد. مرز ماهیرودا

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، فریده زبیدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 5 محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: این محموله ها عمدتاً محموله های شیشه ای از کشور افغانستان بوده که توسط گمرک کشف شده و کشف امروز بر تعداد آنها افزوده است. به 6 رسید. افشای بزرگ فرا رسید. این محموله های 580 کیلوگرمی، 153 کیلوگرمی، 400 کیلوگرمی، 61 کیلوگرمی و 1118 کیلوگرمی مواد مخدر بود که با کشف امروز محموله شیشه ای 500 کیلوگرمی، ششمین محموله بزرگ توسط گمرک شناسایی و کشف شد.

وی افزود: گزارش های دریافتی از گمرک ماهیرود خراسان جنوبی حاکی از آن است که صبح امروز ساعت 9:30 صبح در حین انجام وظیفه و در حین کنترل و بازرسی یک دستگاه خودروی تانک سفید رنگ، مربی سگ این گمرک در حال رانندگی یک تبعه افغانستانی بوده است. . وی با در نظر گرفتن شاخص های خطر و استفاده بهینه از سگ های مواد یاب، توانست جاسازی حرفه ای 500 بسته شیشه ای دارو به وزن 500 کیلوگرم را از این کامیون کشف کند.

در این کشف حرفه ای و بسیار ظریف، قاچاقچیان 500 بسته شیشه ای مواد مخدر را در فضاهای زیر مخزن قرار دادند که با دستگاه برش، جوش و فرز برش خورده و قسمت های زیرین مخزن برش خورده و به صورت حرفه ای نصب شد. کشف شده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا