حوادث

کشف ۱۳۵ تن نهاده دامی فاسد در گمرک

رئیس پلیس امنیت گمرک ناجا از کشف 135 تن ورودی دامی پوسیده و غیرقابل استفاده و دستگیری 6 متهم در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سرهنگ هادی رفیعی کیا با تشریح جزئیات این خبر گفت: کارشناسانی که در مرکز کنترل پلیس گمرک ناجا اسکان داده اند ، محموله های گمرکی را مستند کرده و اقدامات فنی و ویژه پلیسی را در چند تریلر با علوفه پاک شده از گمرکات مشکوک بندرانزلی انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقصد کلیه محموله ها استان آذربایجان غربی بود ، موضوع با پلیس امنیت اقتصادی مستقر در استانهایی که محموله در آن جابجا شده بود ، هماهنگ شد و پلیس امنیت اقتصادی در استانهای فوق چهار تریلر را در استان زنجان و دو تریلر در استان اردبیل برای بررسی بیشتر.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در تحقیقات اولیه همکاران مشخص شد که همه ذرت های گاو پوسیده ، کپک زده و برای گاوها غیرقابل استفاده است.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را هشت میلیارد ریال تخمین زدند ، افزود: در این پرونده شش متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش وب سایت پلیس ، رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری هموطنان با پلیس ، از آنها خواست هرگونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز را از طریق پلیس فوریت های پزشکی 110 جهت پشتیبانی گزارش دهند. با برداشتن موانع به تولید داخلی کمک کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا