حوادث

کلاهبرداری پسر مو طلایی از زنان جوان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که خود را شهروند کشورهای اروپایی و آمریکایی معرفی کرد و قصد فریب زنان و دختران جوان را داشت.

سرهنگ جلیل مقوفی در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز گفت: “چندی پیش تعدادی پرونده با مشکل مشابه در کلانتری 134 شهر غرب تشکیل شد که فریب آنها را خوردند.

وی در مورد روش و ترفند اتخاذ شده در این پرونده گفت: “به گفته مظنونان ، به دلیل رنگ موی روشن و طلایی و دانش انگلیسی ، وی خود را به عنوان یک تبعه خارجی معرفی کرد که در ایالات متحده یا دیگر کشورهای اروپایی زندگی می کند و بستگان سفارتخانه های تأثیرگذار. “و با شرکت در سمینارها و کنفرانس ها ، او با زنان دوست شد. وی سپس قول ازدواج و اقامت در خارج را داد ، اعتماد آنها را جلب کرد و به خانه های این زنان سفر کرد. اما پس از مدتی و اطلاع از محل املاک ارزشمند ، به مناسبت مناسب ، طلا ، تلفن های همراه و اشیای قیمتی به سرقت رفت و قربانیان متواری شدند.

وقف بیان داشت که این فرد در آخرین جنایت و هنگام تلاش برای سرقت از اتومبیل زن جوانی در غرب شهر تهران دستگیر شد. وی گفت: ماموران با گشت های هدفمند و دقایقی پس از سرقت این فرد را دستگیر کردند. وی را به کلانتری بردند و در طی آن به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس قبلاً این فرد را دستگیر کرده بود ، گفت: متأسفانه وی به دلیل نداشتن مدارک کافی آزاد شد اما این بار پرونده ای برای وی تشکیل و به دادسرا فرستاده شد دفتر برای ادامه تحقیقات. ”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا