عمومی

کمک یک میلیارد ریالی مردم آذربایجان شرقی به فلسطین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از کمک یک میلیارد ریالی مردم آذربایجان شرقی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در یک روز خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی مردم آذربایجان شرقی به فلسطین به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منجم اظهار کرد: به دنبال تصمیم جمعیت هلال احمر و ابلاغ ریاست این جمعیت مبنی بر جمع آوری کمک‌های مردمی به مردم غزه و فلسطین، معاونت داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی اقدام به برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌ها و محل‌های تعیین شده کردند.

وی با قدردانی از آحاد مردم آذربایجان شرقی در شهر‌ها و بخش‌های مختلف افزود: هلال احمر آذربایجان شرقی در تمام شهرستان‌های ۲۱ گانه استان آمادگی دریافت کمک‌های نقدی به مردم مظلوم فلسطین را دارند.

 منجم ادامه داد: این جمعیت در مراکز خود محل‌هایی را برای دریافت کمک‌های نقدی مردم به مظلومان فلسطینی و نیز زلزله زدگان افغانستان اختصاص داده است.

وی اعلام کرد:شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی، کد دستوری (ستاره ۱۱۲ ستاره ۵ مربع)، شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا