ورزشی

کنایه گل‌محمدی به درویش و هیئت مدیره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

اوضاع مالی پرسپولیس اصلا خوب نیست و بازیکنان و کادرفنی این باشگاه طلب زیادی دارند. آن‌ها درصد کمی از قرارداد‌های این فصل را گرفتند و در نقل و انتقالات هم بسیاری از خواسته‌های یحیی گل محمدی اجابت نشده است. از همین رو یحیی که اصلا از شرایط مالی باشگاه راضی نیست و در پایان بازی با گل گهر کنایه‌ای به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس زد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مشکلات تیمش توضیح داد: از بازیکنان با توجه به مشکلاتی که دارند و نمی‌دانیم کی قرار است این مشکلات حل شود، تشکر می‌کنم. آن‌ها واقعاً لایق این نیستند و زیاد در موردش صحبت نمی‌کنیم. می‌دانیم شرایط سختی است و ما هم بحث مالی نداریم، بحث این است که به این تیم اهمیت دهند و تشکر کنند از این تیمی که سه جام گرفته است. متأسفانه یک مقدار بی‌اهمیتی دیده می‌شود، ولی دیدیم که چقدر بچه‌ها انرژی گذاشتند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. برای هواداران و حیثیت خودشان بازی کردند. نمی‌دانم چطور باید زحمات این بچه‌ها را جبران کنیم. خودم بعضی موقع‌ها خجالت می‌کشم.

حرف‌های گل محمدی به نوعی حرف‌های بازیکنان پرسپولیس هم است و آن‌ها هم به شدت از عدم دریافت مطالباتشان گلایه دارند. راه‌های درآمدزایی در پرسپولیس خیلی محدود است و دست درویش هم برای مانور دادن باز نیست. با توجه به بدهی نسبتا زیادی که باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و کادرفنی این تیم از سال قبل دارد، مشخص نیست چطور می‌خواهد این بدهی‌ها را پرداخت کند تا صدای اعتراض از داخل تیم بلند نشود.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا