کولر گازی ۱۰۰ درصد بومی تولید می شود/ خودکفایی کشور در تولید «MDF»

مجله تفریحی زیباروز / گیلان رئیس وزارت سکوت تصریح کرد: ما در تولید لوازم خانگی دستاوردهای خوبی داریم و تنها دو بخش باقی مانده است که در تولید یخچال های گازی به عنوان مستقل ترین صنعت در آینده نزدیک خودکفا باشیم و یخچال های گازی خانگی 100 درصد تولید کنیم.

حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح پروژه های صنعتی در استان گیلان در مقابل خبرنگاران با اشاره به خبر خوب سفر به گیلان ، اظهار داشت: خبرهای امیدوارکننده از وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای استان گیلان افتتاح واحد تولیدی بزرگ “MDF” است. 900 میلیارد تومان از بخش خصوصی.

وی با بیان اینکه افتتاح واحد مذکور باعث می شود دولت در تولید “MDF” خودکفا شود ، افزود: نقطه قوت افتتاح واحد تولید بزرگ “MDF” در گیلان در ایجاد اشتغال و ارز از طریق ایجاد ظرفیت های صادراتی در این واحد تولید است. ” این واحد همچنین دارای چندین پروژه عمرانی در سایر مناطق کشور است که با افزایش زمان ، ظرفیت تولید “MDF” کشور افزایش می یابد.

رئیس وزارت سکوت از توسعه زنجیره تولید “MDF” در کشور خبر داد و یادآور شد: “محصولات چوبی ساخته شده از” MDF “و همچنین مبلمان تولید می شود.

یک معلم خیابانی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال شاهد تولید کولرهای گازی در یک واحد تولید برابر با سه برابر کل تولید در سال 1998 بودیم ، گفت: “جهشی در تولید رخ داده است و در سفر استانی شاهد جهشی در تولید هستیم. “” تحریم ها اتفاق می افتد.

وی راه اندازی این واحد بزرگ تولید MDF در گیلان را تحت تحریم دانست و افزود: کارشناسان خارجی به دلیل فوران تاج ، به ایران نیامده اند که ماشین های این واحد تولیدی را نصب کنند ، بنابراین همه دستگاه های این پروژه عظیم در دست مهندسان و کارشناسان جوان است. ” ایرانی نصب شده است.

رئیس وزارت سکوت با قدردانی از حمایت مسئولان استان گیلان در راه‌اندازی پروژه‌های صنعتی ، خاطرنشان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که باید از مرزها فراتر برویم و علی رغم فشارها و تنها به توان داخلی متکی هستیم تا به اهداف جهش تولید برسیم و همچنان به درونی سازی صنعت ادامه دهیم.

این معلم خیابانی با بیان اینکه امروز شاهد داخلی سازی در گیلان هستیم ، ادامه داد: ما در تولید لوازم خانگی دستاوردهای خوبی داریم و فقط دو قطعه باقی مانده است که برای تولید کولرهای گازی به عنوان وابسته ترین صنعت در آینده نزدیک و یخچال و فریزر کافی است. ٪ گاز محلی.

وی تسریع درونی شدن همه بخش ها و بخش های صنعت را ناشی از تحریم ها دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دلار آمریکا را نگاه نکنیم و وابستگی کشور به اقتصاد نفت را کاهش دهیم تا بتوانیم روی دو پای خود بایستیم.

رئیس وزارت سکوت از حمایت همه جانبه این وزارتخانه از تولید داخلی خبر داد و یادآور شد: با وجود اقتصاد صنعتی و تکمیل زنجیره های تولیدی می توانیم درآمد ارزی را از صادرات نفت به دست بیاوریم که حاکم بر کشور نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا