حوادث

گاوداری، ایستگاه پایانی شرور فراری

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری شرور حرفه ای که در مزرعه ای در حوالی اسلامشهر مخفی شده بود خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سرهنگ سعید راستی در این باره اظهار داشت: اوایل آذرماه اخباری مبنی بر حضور فرد شرور با همکاری دو نفر از همدستان خود در هنگام ایجاد رعب و وحشت و از بین بردن 5 وسیله نقلیه شهروندان و از محل در منطقه یافت آباد حضور داشت. و تحقیقات در دستور کار افسران مرکز عملیات پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد متهم اصلی پرونده از مشهورترین مجرمان است و پیش از این با همین عنوان مجرمانه دستگیر و روانه زندان شده بود و این بار با همکاری دو نفر از همدستان خود مرتكب جرم شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس تهران بزرگ گفت: پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم مجدداً به محل تخریب خودرو رفته و صاحبان خودرو را تهدید کرده و از آنها خواسته است به دادگستری مراجعه نکرده و دادخواست را پس بگیرند.

سرهنگ راستی افزود: در جریان تحقیقات محل پنهان متهم در مزرعه ای در حوالی شهر اسلامشهر شناسایی شد و با هماهنگی قضایی تیمی از مأموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام شدند و پس از 20 روز فرار موفق به دستگیری متهم شدند.

وی گفت: متهم به جرم خود اعتراف كرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و دستگیری متهم دیگر نیز در دستور كار پلیس قرار گرفت.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا