بین الملل

گردان‌های قسام: اسرای صهیونیست چندین برابر چیزی است که نتانیاهو گمان می‌کند

سخنگوی گردان‌های قسام با تاکید بر اینکه نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد تاکید کرد که تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر چیزی است که نتانیاهو گمان می‌کند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز به نقل از الجزیره، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: «رژیم صهیونیستی بعد از دیدن شجاعت مردان مبارز ما اکنون با بحران عمیقی مواجه شده است.»

وی گفت که تهدید مردم غزه یک بازی شکست‌خورده است.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام تاکید کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی امروز همانند ملخ در برابر مبارزان ما به زمین می‌افتادند.

ابوعبیده همچنین خاطرنشان کردند که تعداد صهیونیست‌هایی که به اسارت گرفتیم چندین برابر چیزی است که نتانیاهو ، نخست‌وزیر این رژیم، گمان می‌کند.

وی گفت که در راستای دفاع از مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی نبرد «طوفان الاقصی» ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیستی دقایقی پیش آمار تلفات نبرد امروز نیروهای مقاومت با این رژیم را ۳۰۰ کشته و ۱۵۹۰ زخمی اعلام کردند.

درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین در غزه و رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا