استان ها

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد بردسکن احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بردسکن ، میثم واحدیان در نشست هم اندیشی احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه اسلامی آزاد بردسکن اظهار داشت: دانشگاه آزاد استان.

رئیس واحد اسلامی دانشگاه آزاد بردسکن افزود: دانشگاه اسلامی آزاد حتی بعد از تشییع و تدفین یک محیط فرهنگی و آموزشی است شهدای گمنام در این مرکز آموزشی اقدام به ایجاد فضایی در اطراف مزار شهدا شده است و امیدواریم با کمک خیریه ها بتوانیم تا پایان امسال شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه در سطح شهر باشیم.

شهدا با خون خود انقلاب را تأمین کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهدای گمنام در چهار نقطه شهر بردسکن دفن شده و از این شهر محافظت می کنند. شهدا افرادی الهی بودند که با خون خود انقلاب را تأمین کردند. تا زمانی که ما در مسیر شهدا و استانها هستیم هیچ نیرویی نمی تواند در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستد ، یاد شهدا دلها را التیام می بخشد و ما باید همیشه آن خاطره را در ذهن و قلب خود نگه داریم.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد بردسکن ساخته می شود

حجت الاسلام جواد نیکوبین از آمادگی کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی برای هرگونه کمک در ساخت یادمان شهدای گمنام خبر داد و ادامه داد: همه ما در هر مقام و مقامی مدیون خون شهدا هستیم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم. . “

وی با اعلام اینکه شهدا درس آزادی را به ما آموخته اند ، افزود: نحوه و منش شهدا این است که بدون تردید به مردم خدمت کنند و همه استانداران باید با قرار دادن این روحیه در سرلوحه زندگی کاری خود به آن سمت حرکت کنند. “

شهادت بالاترین درجه الهی است

رئیس نماز جمعه شهر بردسکن نیز گفت: پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد در حال عقب ماندگی است که این امر مستلزم توجه جدی مسئولان در این زمینه است.

حجت الاسلام علی اصغر امینی اظهار داشت: شهادت بالاترین درجه الهی است. تقریباً چهار سال از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام می گذرد و در این مدت تنها محیط مقبره شهدا ایجاد شده است و هیچ اقدامی برای ساخت یادمان انجام نشده است.

وی یادآور شد: این شهر میزبان 9 شهید گمنام است و یادواره شهدا در پارک حضرت ولیعصر (عج) بردسکن چندین سال پیش تکمیل و به بهره برداری رسید و پروژه ای برای یاد و خاطره شهدای عناباد و شهرآباد نیز در حال ساخت بود ؛ اما پروژه نشان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله طراحی باقی ماند.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد بردسکن ساخته می شود

امام بارداسکن روز جمعه تأکید کرد: شهدا مخزن معنویت هستند و ما نباید از هیچ تلاشی برای بلند بردن نام و یاد شهدا دریغ نکنیم. از آنجا که شهدا چراغ راه جامعه هستند و هر جا که انقلاب با بحران روبرو شده است ، ما با تکیه بر شهدا از آن بحران عبور کرده ایم. نام و خاطرات شهدا باید در ذهن باقی بماند. زیرا موجب برکت و محافظت جامعه از آسیب های اجتماعی خواهد شد. از خیرین و کمیسیونداران می خواهیم در ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه اسلامی آزاد شرکت کنند.

به گزارش آنا ، در این جلسه کمیسیونرها و موسسات خیریه آمادگی خود را برای ساخت بنای یادبود شهدای گمنام اعلام کردند. دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن که هنگام شهادت 19 و 21 سال سن داشتند و در منطقه شهرانی شکنجه شده بودند ، در اسفندماه سال 1396 با حضور پرشور مردم این شهر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا