عمومی

یزد میزبان بیست‌ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجید حق‌جو روز شنبه در نشستی خبری در یکی از آموزشگاه‌های معتبر صافکاری و نقاشی یزد اظهار داشت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته صافکاری و نقاشی، از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۵ شرکت کننده در رشته صافکاری و ۹ شرکت کننده در رشته نقاشی خودرو از استان‌های مختلف کشور برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

حق‌جو یادآور شد: این شرکت کنندگان از ۹ استان مختلف به استان یزد سفر می کنند و به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت در استان یزد نیز در این نشست با اشاره به پیشینه برگزاری این رقابت‌ها در کشور و استان یزد اظهار داشت: با برگزاری این مسابقات تلاش می کنیم تا نخبگان رشته های مختلف را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

حضور 2 یزدی در رقابت‌های ملی مهارت

جلال میرجلیلی با بیان اینکه این مسابقات برای شرکت کنندگان زیر ۲۲ سال برگزار می شود، عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها دو نفر از استان یزد در رشته صافکاری و نقاشی با دیگر رقبای خود از ۸ استان دیگر با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهار داشت: برگزیدگان این دوره از رقابت ها در اردوی آمادگی آذرماه که به منظور شرکت در مسابقات جهانی تدارک دیده شده است، شرکت خواهند کرد.

محمد مرجانی، مدیر آموزشگاه تکنو صاف استان یزد نیز در این نشست به بیان تجربیات خود از فعالیت در رشته صافکاری و نقاشی پرداخت و عنوان کرد: این مجموعه بزرگترین مجموعه تولیدی در زمینه ابزار آلات به‌روز صافکاری در کشور است و محصولات خود را به سایر کشور نیز صادر می کند.

گفتنی است؛ حمایت مالی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت بر عهده آموزشگاه پنجه طلا و مجموعه تکنوصاف است.

دکمه بازگشت به بالا