حوادث

یک مصدوم و ترک خوردگی دیوار چندخانه درپی زلزله ۵ ریشتری در خوی

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت یک تن و ترک خوردگی چندباب منزل مسکونی درپی زلزله پنج ریشتری ظهر امروز در خوی خبرداد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با مجله تفریحی زیباروز، در این‌باره گفت: در ساعت ۱۵:۱۷ امروز زلزله‌ای به بزرگی پنج ریشتری در عمق ۱۶ کیلومتری زمین، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که درپی آن امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات و امکانات این سازمان در استان آذربایجان غربی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه همزمان تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر نیز به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند، گفت:‌ گزارش پایانی تیم‌های ارزیاب حاکی از آن است که این زلزله خسارات چندانی نداشته و تنها منجر به مصدومیت یک تن شده است. همچنین باب منزل مسکونی در روستاهای شور بلاغ و قره تپه نیز دچار ترک خوردگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:‌

زلزله ۵ریشتری در خوی/ اعزام تیم‌های ارزیاب

به گفته سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آماده‌باش امدادگران این سازمان همچنان ادامه خواهد داشت، اما این موضوع نباید منجر به نگرانی و وحشت مردم شده و مردم باید ضمن حفظ خونسردی خود همواره برای مقابله با حوادثی مانند زلزله و … آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا