عمومی

یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جلیل صفری ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته بزرگداشت مقام معلم، یک هزار معلم در مدارس استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: تلاش شد تا دانش آموزان در این مهم نقش محوری داشته و خودشان پیش‌قدم در تکریم مقام معلم شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی تمرین منزلت معلم در جامعه هستیم، افزود: معتقدیم با شناخت شأن و احترام معلم آن جامعه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با تکریم مقام معلم دروازه‌های پیشرفت به روی جامعه گشوده خواهد شد، ابراز داشت: هفته معلم فرصتی که مسئولیت جامعه نسبت به معلمان را یادآوری کنیم.

صفری ضمن بیان اینکه تکریم معلم باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود، تصریح کرد: تکریم معلمان در مدارس باعث انتقال این فرهنگ به خانواده به عنوان جامعه کوچک‌تر و سپس از آنجا به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل مقام معلم از سوی این شوراها در دست اقدام است.

دکمه بازگشت به بالا