عمومی

۱۸۴ تیم جهادی در اردبیل خدمات بی‌منت ارائه می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های آبرسانی در نمین، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بی‌ادعا و بی‌منت در خدمت این ملت هستند و صحنه همراهی نظام و مردم را خالی نمی‌گذارند.

وی به اجرای طرح‌های آبرسانی، ساخت خانه محرومان و همچنین طرح‌های دیگر توسعه‌ای در این بخش اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات با تلاش شبانه‌روزی نیروهای جهادی بسیج سازندگی انجام می‌شود و این تلاش‌ها مایه امیدواری و افزایش ایمان و باور ملت به حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر بسیاری از این طرح‌های آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد و همچنان تلاش بر تکمیل طرح‌های آبرسانی است که با همت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

محمدی اصل افزود: در شهرستان نمین ۱۱ کیلومتر عملیات خط انتقال با هزینه ۶ میلیارد تومان اجرایی شده و طرح آبرسانی به روستاهای این منطقه با ۶۵ درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه دلسوزان نظام بر این است تا خدمت‌رسانی در سریع‌ترین زمان و با کیفیت‌ترین وضعیت انجام شده و یک حرکت تحول‌آفرینی را شاهد باشیم.

افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در کوثر

همزمان با دهه فجر و با حضور معاون منابع انسانی استاندار اردبیل ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کوثر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کاظم دبیر اضافه کرد: در دولت سیزدهم ۱۹۰ پروژه در شهرستان کوثر اجرایی شده و برای عملیاتی شدن این طرح‌ها ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی احداث مسکن روستایی، افتتاح کارخانه پلیت خام و منبسط شده را برای حمایت از صنایع فولادی و بهداشتی یادآور شد و بیان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی شده در این شهرستان برای رفاه بیشتر و افزایش ظرفیت اشتغال است.

همچنین با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل در شهرستان انگوت ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسید که آسفالت‌ریزی معابر، راه‌اندازی دکل مخابراتی و افتتاح طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها بوده است.

دکمه بازگشت به بالا