بین الملل

۷۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند اوضاع کشور خراب است

نظرسنجی تازه سی‌ان‌ان نشان می‌دهد که جو بایدن برای انتخابات بعدی با موانع فراوانی مواجه است، از میزان پایین رضایت مردمی از عملکردش، نگرانی گسترده از کهولت سن و کاهش اعتماد رأی‌دهندگان دموکرات.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، نظرسنجی تازه این شبکه نشان می‌دهد برنده رقابت میان جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق این کشور در انتخابات ۲۰۲۴ مشخص نیست.

دیدگاه‌ها نسبت به عملکرد بایدن در کاخ سفید و جایگاه آمریکا در این نظرسنجی بسیار پایین بودند.

میزان رضایت از عملکرد بایدن در حرفه‌اش تنها ۳۹ درصد است و ۵۸ درصد از رأی‌دهندگان در این نظرسنجی باور دارند که سیاست‌های بایدن وضعیت اقتصادی آمریکا را بدتر کرده است؛ آماری که نسبت به پاییز سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

۷۰ درصد آمریکایی‌ها باور دارند که اوضاع این کشور خراب است؛ روندی منفی که تقریباً در تمامی طول مدت ریاست‌جمهوری بایدن حفظ شده است. ۵۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اظهار کردند که دولت این کشور باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات ملت آمریکا انجام دهد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که حدود سه‌چهارم مردم آمریکا نگران این هستند که کهولت سن بایدن بر سطح توانایی جسمی و روانی او اثر منفی بگذارد و ۶۸ درصد اظهار نگرانی کردند که بایدن دغدغه‌های نسل بعدی را درک نکند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا