استان ها

۹ رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری

مجله تفریحی زیباروز / چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری افزودن دوره های تحصیلات تکمیلی را یکی از اصلی ترین مشکلات دانست و گفت: حدود 9 رشته منتظر پذیرش دانشگاه پیام نور استان هستند اما این درخواست هنوز به دلیل وجود مشکلات پذیرفته نشده است. ”

علیرضا آبرود در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، با بیان اینکه آزمون جامع عالی پیام نور اواخر بهمن ماه در کشور برگزار شد ، افزود: این آزمون آخرین بار با تغییراتی به روش دیگری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت جامع ثبت نام برای سالمندان دانشگاه پیام نور استان 90 نفر است ، افزود: این آزمون با استقبال خوبی روبرو شده بنابراین با ثبت نام 80 تا 90 نفر در استان بیش از 80 درصد ظرفیت دسترسی تکمیل می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری افزودن دوره های تحصیلات تکمیلی را یکی از اصلی ترین مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: حدود 9 رشته در انتظار پذیرش در دانشگاه های پیام نور استان هستند اما به دلیل مشکلات این اپلیکیشن هنوز پذیرفته نشده است.

آبرود ادامه داد: “به عنوان مثال می توان از شاخص هایی مانند داشتن استادیار در رشته مربوطه و همان واحد آموزشی ، تعداد دانشجویان در مقطع کارشناسی و عدم همپوشانی برخی رشته ها با سایر دانشگاه های استان به عنوان شرایط اصلی استفاده کرد. برای افزودن رشته جدید به دانشگاه. “این است که علی رغم شرایط عمومی ، اجازه افزودن رشته جدید در دانشگاه پیام نور استان صادر نمی شود.

در پایان ، وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری ترم های دانشگاه پیام نور استان با موفقیت و با کیفیت برگزار شده است ، یادآور شد: مشکلات زیادی در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات وجود داشت که حل شد و نتیجه این تلاشها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا