استان ها

‍ ‍ مجریان انتخابات باید حافظ و امانت دار رای مردم باشند

به گزارش آژانس آنلاین استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی استان ، جعفر مردانی در جلسه ستاد انتخابات این استان که با حضور بخشدار 10 شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: برگزارکنندگان انتخابات موظفند زمینه را فراهم کنند برای حضور حداکثری مردم و انتخاب های سالم ، مشهور و قانونی از طریق همکاری ، تعامل و انسجام.

وی ادامه داد ، “انتخابات یکی از نعمت های بی پایان الهی است که مردم از طریق آن سرنوشت خود را با صداها و نظرات مستقل تعیین می کنند ، و در همین حال ماموریت مقامات ، به ویژه مسئولان انتخابات ، تمام تلاش برای حفظ و محافظت از این صدا است.” که شما در حال کار هستید

مردانی یکی از مهمترین اصول برگزاری انتخابات در کشور را حاکمیت قانون دانست و گفت: “همه ارکان برگزاری انتخابات موظفند وظایف خود را مطابق قانون انجام دهند و در این راستا قانون انتخابات خود را تصویب کنند. نشانی.”

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اصل بی طرفی و وفاداری در روند انتخابات ، اظهار داشت: مجریان در هر موقعیتی نباید از کاندیداها موافق یا مخالف باشند یا اقدامی انجام دهند و از طرف دیگر باید محافظت و قابل اعتماد باشند در افراد رأی دهنده ، که در این راستا مستلزم آن است که روسای کمیته های اجرایی افراد محرمانه ، بی طرف و محترم را برای حضور در مراکز اخذ رأی انتخاب کنند.

مردانی خاطرنشان کرد: هرچه اصل وفاداری و بی طرفی رعایت شود ، اعتماد مردم نیز بیشتر می شود و شاهد حضور حداکثری مردم در صندوق های رای خواهیم بود.

وی اصل شفافیت ، پاسخگویی و انتقاد را از دیگر اصول مهم برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: مجریان انتخابات علاوه بر حفظ استقلال ، باید به اصل تعامل ، همدلی و انسجام و توانایی دیگران نیز توجه کنند. همچنین.

مردانی اصل دموکراسی را یکی دیگر از اصول مهم انتخاب دانست و گفت: “رهبران و مسئولان می توانند زمینه حضور حداکثری مردم در صندوق های رای را فراهم کنند و از این طریق اصل مردم سالاری دینی ، که بنیان جمهوری اسلامی است ، بنابراین صحنه ظاهر می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فعالیت بخشداران در امور شهرستانها ، اظهار داشت: باشد.

مردانی در مورد آخرین ماههای دولت دوازدهم و توصیه های وزیر کشور به وزارت کشور افزود: تلاش در جهت تقویت نظم ، حاکمیت بهتر و کارآمدتر برای کاهش فشارهای اقتصادی و زندگی ، همکاری و هم افزایی برای غلبه بر ویروس کرونا و انتخابات یکی از توصیه های وزیر کشور است که ما باید در راس فعالیت های خود قرار دهیم.

گفتنی است در این جلسه بخشداران 10 شهرستان استان نظرات ، مشکلات و پیشنهادات خود را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات در تاریخ 19 ژوئن سال جاری بیان کردند و اعضای ستاد انتخابات استان به س questionsالات مالی ، فنی پاسخ دادند و مسائل حقوقی.

46

دکمه بازگشت به بالا