علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

آمبولانس خصوصی اندیشه (آشنایی + درخواست اعزام)

اعزام آمبولانس خصوصی اندیشه:

کرایه آمبولانس خصوصی اندیشه، در شرایطی که بیمار یا مددجو توانایی مراجعه از بیمارستان به منزل و یا برعکس را نداشته باشد؛ گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. در مواقعی که بیمار توانایی مراجعه به بیمارستان را ندارد و موارد مشابه، آمبولانس مزبور به کمک آن ها می آید. برای رزرو و دریافت خدمات این آمبولانس می توانید با شماره های مذکور در قسمت انتهایی سایت تماس بگیرید. از جمله خدمات این سیستم درمانی شهرک اندیشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال بیماران بستری شده به سایر بیمارستان های با تجهیزات بیشتر با مجوز رسمی پزشک معالج و همراهی کادر درمانی و پرستار
  • مستقر شدن آمبولانس مذکور با کادر پزشکی در ورزشگاه ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها
  • استقرار اورژانس خصوصی اندیشه در مکان های دولتی و خصوصی و سفارت خانه ها (در واقع سرویس درمانی مزبور با اماکن فوق الذکر قرارداد بسته و با استقرار در آن مکان ها، ضامن امنیت و سلامتی حضار خواهد بود.)
  • سرویس های درمانی ذکر شده در کارخانه ها، اماکن صنعتی، نظامی و پروژه های ساختمانی حضور موثری خواهند داشت.
  • برای انتقال بیماران با شرایط خاص، آمبولانس های تخصصی تحت عناوین PICU، NICU، ICU و CCU قادر به همراهی بیماران و همراهان آن ها خواهند بود.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • انواع آمبولانس های در اختیار شهرک اندیشه
  • هزینه ی کرایه ی آمبولانس خصوصی اندیشه
  • مزایای استفاده از آمبولانس خصوصی شهرک اندیشه
  • خرید و یا اجاره ی آمبولانس اندیشه

    برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آمبولانس خصوصی تهرانپارس |آمبولانس خصوصی جنوب تهران

انواع آمبولانس های در اختیار شهرک اندیشه:

بسته به شرایط و موقعیتی که بیمار دارد؛ ممکن است آمبولانس با شرایطی خاص و ویژه نیاز داشته باشد. با افتخار اعلام می کنیم که آمبولانس خصوصی اندیشه، با تجهیزات فوق حرفه ای، انواع آمبولانس های لازم برای امدادرسانی در شرایط خاص را در دسترس دارد. آمبولانس زمینی که رایج ترین آمبولانس می باشد با تجهیزات کامل و کادر درمانی مجرب آماده ی خدمت رسانی به بیماران و مددجویان می باشد. در شرایطی که  افراد درگیر بیماری یکی از عزیزانشان هستند؛ می توانند با خیال راحت به مجموعه ی درمانی شهرک اندیشه اعتماد کنند. به این ترتیب خیالشان از بابت تجهیزات راحت خواهد شد و فقط به امید بهبودی عزیز خود، ثانیه ها را سپری می کنند.

یکی دیگر از آمبولانس هایی که در شرایط سخت و ویژه نیاز است؛ آمبولانس هوایی با استفاده از بالگردها و هواپیماها می باشد. در واقع زمانی که خبر می رسد فردی در روستایی دور افتاده به کمک نیاز دارد (خصوصا اگر مسیر دارای جاده ای هموار نباشد)؛ در چنین مواقعی نیروهای امداد کمکی به صورت هوایی وارد عمل می شوند و به کمک مددجو می شتابند. هم چنین ممکن است کوهنوردی در ارتفاعات گیر افتاده باشد و همراهان وی به سیستم های امداد و نجات اطلاع رسانی کرده باشند. در این صورت اورژانس خصوصی اندیشه به کمک کوهنورد مزبور می شتابد. آمبولانس VIP و آمبولانس نوزادان نیز از جمله آمبولانس هایی هستند که در اختیار مجموعه ی درمانی اندیشه می باشند و آماده ی ارائه ی خدمت به مددجویان عزیز هستند.

هزینه ی کرایه ی آمبولانس خصوصی اندیشه:

هزینه ی کرایه آمبولانس خصوصی اندیشه بسته به شرایط مختلف، می تواند متفاوت باشد.

زمان استفاده از خدمات

تعداد ساعت ها و یا روزهایی که آمبولانس در اختیار شما می باشد و یا تجهیزات لازم برای همراهی بیمارتان، در تعیین نرخ کرایه ی آمبولانس موثر هستند.

تعداد پرستار و کادر درمانی

ضمن این که تعداد پرستار و کادر درمانی که بیمار شما را ساپورت می کنند نیز در هزینه ی نهایی آمبولانس موثر خواهند بود. شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق کرایه ی آمبولانس با کارشناسان آمبولانس اندیشه، تماس بگیرید و یا با ارسال پیامک منتظر تماس آن ها باشید. به این ترتیب می توانید بهتر و راحت تر تصمیم گیری کنید و از نتیجه ی کار راضی خواهید بود.

آمبولانس خصوصی تهرانپارس |آمبولانس خصوصی جنوب تهران

مزایای استفاده از آمبولانس خصوصی شهرک اندیشه:

با استفاده از خدمات آمبولانس خصوصی اندیشه، می توانید از خدماتی مانند نمونه گیری و آزمایش های سریع آن ها نیز بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که شما باید برای دریافت خدماتی بهتر و ارزشمندتر، سوالاتی را به کارشناس بخش مربوطه پاسخ دهید. سوالاتی نظیر: 1- مبدا و مقصدتان کجاست؟ 2- وزن بیمار چند است و بیمار چند ساله است؟ 3- آیا بیمار شما بیماری خاص و یا حساسیت دارویی خاصی دارد؟ اگر دارد نام بیماری را ذکر کنید و داروهایی که به آن حساسیت دارد؛ بیان کنید. 4- علائم بیمار شما چیست و چه زمانی این علائم پدیدار و یا پنهان می شوند؟ به این ترتیب با دانستن پاسخ این سوالات، می توانید کارشناسان درمانی اندیشه را در ارائه ی هر چه بهتر خدمات یاری نمایید. هم چنین در مواردی مشاهده شده که کارشناسان بخش درمانی اندیشه، با توجه به پاسخ سوالات بالا و ارائه ی توضیحاتی توانستند حال بیمار را توسط همراه وی بهبود بخشند.

خرید و یا اجاره ی آمبولانس اندیشه:

برخی از ادارات و ارگان ها هستند که در زمان هایی خاص نیاز دارند آمبولانس در آن مکان حضور داشته باشد. در حالی که خرید آمبولانس چندان مقرون به صرفه نیست . در این صورت کرایه آمبولانس خصوصی اندیشه، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. با بستن قراردادی مدت دار می توان در بازه ی زمانی مورد نظر از سلامت و ایمنی حضار شرکت کننده در سمینار و یا کنفرانس اطمینان حاصل کرد. ضمن این که اجاره ی آمبولانس را می توان برای انجام مانورهایی مانند تزریق واکسن کرونا، اهدای خون و غیره نیز انجام داد.

حال شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن نوع کاربری خود، نسبت به اجاره ی آمبولانس اقدام کنید. حتی اگر شرکت و سازمان شما از توانایی مالی نسبتا خوبی برخوردار است؛ می توانید آمبولانس مورد نیاز مجموعه ی خود را با امکانات مورد نظر خریداری کنید.

کلام آخر

در پایان از همراهی و توجه صمیمانه ی شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم. امیدواریم هیچ گاه نیاز به خدمات درمانی  و استفاده از آمبولانس خصوصی نداشته باشید و یا در صورت نیاز هر چه سریع تر بهبودی کامل نصیبتان گردد.

دکمه بازگشت به بالا