باسلام به نقطه سربهسر رسیده است

در مقدمه گزارش آمده است: مطالعهی «باسلام به غرفهدار» قرار است خوانندگانش را با اعماق جدیدی از باسلام آشنا کند. به علاوه بخشی از اطلاعات مهم این بازار را در اختیار خوانندگان قرار بدهد تا بتوانند برنامهریزی دقیقتری برای کسبوکارشان داشته باشند.
مخاطب اصلی گزارش سالیانه باسلام غرفهدارها هستند
باسلام به عنوان یک بازار اجتماعی آنلاین که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است، در این گزارش، برخلاف نمونههای مشابه، مخاطب اصلیاش را ۱۱۰هزار غرفهدار خود قرار داده و به همین خاطر کوشیده تا تمام مطالب موجود در این گزارش را برای مخاطبهای عمومی سادهسازی کند. در نتیجه در آن از دادههای پیچیدهی تحلیلی و تخصصی که برای عموم غرفهدارها کاربردی ندارند، چشمپوشی شده است. با اینحال به نظر میرسد مطالعهی این گزارش همچنان میتواند برای صاحبان همهی کسبوکارهای کوچک و بزرگ الهامبخش باشد.
خبرهای خوب باسلام، از سالی که گذشت
در بخشی از این گزارش با عنوان خبرهای خوب میخوانیم: «قبلا فقط یک درصد از جامعه، باسلام را به عنوان گزینهی اول خرید و فروش میشناختند ولی حالا این عدد ۱۳ برابر شده است. به علاوه تعداد کاربرانمان ۲ برابر شد. یعنی تنها در یک سال، به اندازه ۵ سال قبلی، کاربر جدید جذب کردیم.»
باسلام در اسفند ۱۴۰۱ به نقطه سر به سر رسیده است
نکته مهم دیگری که در این گزارش به چشم میخورد، رسیدن باسلام به نقطه سر به سر است. آنطور که «باسلام به غرفهدار» میگوید این بازار اجتماعی موفق شده در اسفند ۱۴۰۱ به نقطه سر به سر دست پیدا کرده و تراز مثبت ماهانه را تجربه کند.
رشد ۳۰۰ درصدی شاخص سئو نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیر شاخص «یادآوری همراهی شده» از ۳۰ درصد به ۷۵ درصد و استفاده از غرفهدارها به جای بازیگرهای تبلیغاتی در آگهیهای تلویزیونی بخش دیگری از دستاوردهای این بازار در سال گذشته بوده است که در این گزارش به آنها اشاره شده است.
نسخه کامل گزارش را از مجله باسلام دریافت کنید
اگر میخواهید بدانید کدام کسبوکارها در باسلام پرطرفدارتر هستند، چگونه میتوان در این بازار به فروش بهتری رسید، مشتریهای باسلام چه رفتاری دارند، غرفههای باسلامی چطور میتوانند کسبوکار خود را توسعه بدهند، غرفهداران باسلامی چند نفرند و اهل کدام شهرها و استانها هستند و… کافیست متن کامل «باسلام به غرفهدار» را از مجلهی باسلام دریافت کرده و مطالعه کنید.