علمی و پزشکی

ارائه شاهکار Creed؟ ادوپرفیوم مردانه Ontus


یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به شما می دهد.

همانطور که یک کت و شلوار یا لباس رسمی می تواند به راحتی موقعیت و عزت اجتماعی شما را ارتقا بخشد ، استفاده از عطر مناسب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما اطمینان می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطر مردانه هستند ، معمولاً با این عبارت روبرو می شوند: Buy Ontus Creed! هستی یکی از شاهکارهای صنعت عطر است که از خانه خانه عطر کرید بیرون آمد و بدون در نظر گرفتن جنسیت قادر به خوشحال کردن هر کسی است. این عطر که یک انتخاب کاملاً اشرافی و مجلل در بازار عطرهای مردانه به حساب می آید ، ترکیبی جادویی از تمشک ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، چوب توس ، یاس ، مشک و وانیل را ارائه می دهد که به بی نظیری ترین شکل ممکن ترکیب شده است. آنها شما را از لحظه اول از این دنیا جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر 2010 و به مناسبت 250مین سالگرد برند Creed منتشر شد. افشای این عطر مردانه محبوب همزمان با افتتاح فروشگاه Creed در شهر آمریکایی مونتاگن بود. عطر مردانه Creed Ontus که به گفته تایمز ترکیبی جادویی است توسط گروه پدران و پسران اولیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینجاست که طراحی عطرهای به کار رفته در این عطر با الهام از رزمندگان ناپلئون بناپارت انجام می شود و به همین دلیل است که سعی شده است که عطر و حتی بسته بندی محصول به نوعی به امپراتوری و پادشاهی مرتبط باشد. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیبات Ontus از چوب توس غان استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای بود که توسط ناپلئون اداره می شد. علاوه بر این ، نوعی بذر سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکا ، زادگاه ناپلئون بناپارت ، در ترکیب این عطر با بهترین فروش می توان مشاهده کرد.

اما این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، در بطری شیشه ای کرید اونتوس می توانید یک اسب انقلابی با سوار خود مشاهده کنید ، که در واقع سمبل سقوط غیرقابل کنترل و روحیه پیروزمندانه ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus یکی از موفق ترین محصولات کرید و کل صنعت عطر در جهان از سال 2011 است. بسیاری از آقایان و حتی زنان در ایران عطر آن را دوست دارند. علاوه بر این وسواس و پخش عطر فوق العاده این عطر مرد باعث شده بسیاری از افراد مشهور ، مدیران و عموما افراد مدرن با وجود قیمت بالای این عطر ، تمایل زیادی برای خرید آن داشته باشند. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر به طرز چشمگیری کاهش یافته است که بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه توسط Ontus قرار گرفت. اما در سال بعد ، خانه عطر Creed نه تنها بسیاری از اشتباهات آن را پوشانده ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز برای زنانی که طرفداران این عطر بودند ارائه داد.

Creed Ontus طی سالها برنده جوایز بسیاری در مقوله های مختلف شده است. مواد تشکیل دهنده این عطر بسیار حساس هستند و به طور کلی موارد زیر را شامل می شوند:

نت های اصلی: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

یادداشت های متوسط: چوب توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما غیر از این ، اگر بینی متخصص و حساس دارید ، ممکن است متوجه وجود ترکیبات دیگری مانند بذر سیاه ، آهو ، گل رز ، بلوط و نعناع وحشی شوید. اگرچه نمایی درباره رایحه این عطر مردانه متفاوت بود ، اما بر اساس بررسی ها و نظرات افرادی که در واقع از این عطر استفاده کرده اند ، Creed Ontos که قبل از سال 2013 در بازار بود ، ارائه بیشتری داد. عطر چوبی شدید. به تدریج ، او به مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از عطر این مرد را از سال 2018 با نام Creed Ontus Clone عرضه کرده است که در واقع ادکلن است و رایحه ای دلپذیر و شیرین دارد.

مطابق گفته Creed ، Ontus یک رایحه سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات ممکن است با تغییر شرایط آب و هوایی کمی تغییر کند ، به همین دلیل در سالهای اخیر افراد شاهد تغییرات جزئی در عطر و حتی رنگ بطری Ontus بوده اند.

خرید در Creed Perfume

قیمت بالای عطرهای مردانه Creed Ontus خرید و فروش این عطر و ادکلن ادکلن را برای همه افراد جامعه غیر ممکن می کند. به همین دلیل ، برخی دلالان با ارائه محصولات مشابه و با کیفیت پایین با قیمت پایین ، سعی می کنند با فریب دادن این افراد پول زیادی بدست آورند. برای خرید عطر Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید ، زیرا این یک محصول سلطنتی و اشرافی است و برای تجربه آن هرگز نباید از نسخه ها یا نسخه های مشابه استفاده کنید. وقتی از صفحه اینستاگرام ، کانال تلگرام ، نقل قول یا یک فروشگاه ناشناخته برای خرید بازدید می کنید ، نمی توانید تضمین کنید که خریداری شده Ontos Creed اصلی باشد! علاوه بر این ، به دلیل قیمت بالای این عطر ، برای جلوگیری از ضررهای مالی ، باید بیشتر مراقب باشید و خرید خود را از مکانی معتبر تهیه کنید که مورد تأیید افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح باشد.

برای خرید عطر Ontos Men می توانید از فروشگاه های آنلاین قابل اعتماد و دارای نماد اعتماد استفاده کرده و خدمات خوبی را ارائه دهید. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از آن فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت محصولات ، تجربه خرید دلپذیر و البته ارزان تر را با جشنواره های مختلف فروش و همچنین تخفیف روزانه به شما ارائه می دهد. علاوه بر Ontus ، می توانید عطرها و ادکلن های دیگری از برند Royal Creed را نیز از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.


این نوشته از سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت این مقاله بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا