برسی ماگ و فلاسک رو میزی Xiaomi Youpin Sanvcat Smal Cup

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ماگ و فلاسک رو میزی Xiaomi Youpin Sanvcat Smal Cup هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ماگ و فلاسک رو میزی Xiaomi Youpin Sanvcat Smal Cup

لیوان رومیزی و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat را معرفی می کنیم

همه ما در محل کار یا منزل از لیوان های مختلفی برای نوشیدن مایعات مختلف مانند چای، قهوه و … استفاده می کنیم و در هنگام خرید به ظاهر زیبای آن ها توجه بیشتری می کنیم. اما این دستگاه علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و جذاب باید دارای عملکردهای مختلفی باشد که استفاده از آن را تسهیل کند و در هنگام ریختن مایعات داغ یا خیلی سرد به لیوان ها و نوشیدنی ها آسیبی وارد نکند.

در همین راستا، شیائومی لیوان رومیزی و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat را طراحی کرد. این لیوان و لیوان رومیزی با طراحی زیبای خود برای هر سلیقه ای مناسب است و بهترین گزینه برای هدیه را می سازد. این فلاسک و لیوان شیائومی دمای نوشیدنی را برای چندین ساعت در حالت اولیه نگه می دارد، زیرا درب فلاسک و فنجان رومیزی شیائومی یوپین سانوکت محکم بسته شده است، ایمنی بالایی دارد و از ریختن احتمالی در دمای بالا جلوگیری می کند.

لیوان و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز

ویژگی های لیوان رومیزی و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat

طراحی و ظاهر لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat:

لیوان و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز از طراحی زیبا و جمع و جور ساخته شده است که زیبایی خاصی به میز و یا آشپزخانه منزل شما خواهد بخشید. این لیوان رومیزی شیائومی در ابعاد 80*130 سانتی متر بوده و در رنگ سفید در سایت موجود خواهد بود. درب آن دارای پیچ محکمی است که به لطف دو جداره از نشت مایعات به بیرون جلوگیری می کند. جنس دیواره داخلی فولاد ضد زنگ 316 می باشد.این نوع فولاد ضد زنگ بیشتر متداول است و نیازمندی های بیشتری دارد زیرا احتمال شکستن و از کار افتادن قسمت شیشه بیشتر است. لبه فلاسک با روکش PP محافظت می شود که نرم تر است و هنگام نوشیدن دهان را تحریک نمی کند.

جنس بیرونی لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز از سیلیکون است که در برابر ضربه های احتمالی مقاومت خوبی خواهد داشت. از طرفی به خوبی تمیز می شود و ظاهر فلاسک بعد از مدتی زیبایی خود را از دست نمی دهد. این لیوان را می توانید در رنگ سفید از سایت خریداری کنید.

ظرفیت فنجان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat:

لیوان و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز

ظرفیت لیوان و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز 400 سی سی است که تقریباً دو برابر یک فنجان است و حمل مقدار مناسب مایع را با خود آسان می کند.

حفظ دمای اولیه برای چند ساعت:

با فنجان و فلاسک لیوان کوچک شیائومی Youpin Sanvcat روی میز، حتی برای مدت نسبتاً طولانی، نوشیدنی شما چه سرد و چه گرم در دمای اولیه خود باقی می ماند و نوشیدنی مورد علاقه شما طعم اصلی خود را از دست نمی دهد.

دکمه بازگشت به بالا