برسی تی وی باکس شیائومی Mi TV Box S (2nd Gen)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات تی وی باکس شیائومی Mi TV Box S (2nd Gen) هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

تی وی باکس شیائومی Mi TV Box S (2nd Gen)

اندروید باکس یا تی وی باکس به دستگاهی گفته می شود که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. این دستگاه برای کاربرانی استفاده می شود که از تلویزیون های هوشمند بی بهره اند اما به نوعی می خواهند تلویزیون خود را هوشمند کنند. شیائومی Mi TV Box S از طریق کابل HDMI یا USB به تلویزیون شما متصل می شود و با اتصال به اینترنت می تواند دنیای جدیدی از امکانات را در اختیار شما قرار دهد. شیائومی جدیدترین نسخه این محصول را با نام (نسل دوم) شیائومی می باکس اس منتشر کرده است.

Xiaomi TV Box S برای عملکرد بهتر نسبت به اندروید 8.1 طراحی شده است که استفاده از آن را آسان کرده و از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از Chromecast یکی دیگر از مزایای این دستگاه است که دنیایی از محتوا را ارائه می دهد که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند. این سیستم به هزاران محتوای متنوع دسترسی دارد و با هزاران برنامه سازگار است و به شما این امکان را می دهد که از جریان مداوم محتوای جدید به برنامه ها و خدمات مختلف بهره مند شوید.

Xiaomi Mi TV Box S

ویژگی های

طراحی، ظاهر و ابعاد:

مدل Xiaomi TV Box S (نسل دوم) دارای ابعاد 16.7 × 95 × 95 میلی متر و وزن حدود 142 گرم است. با چیدمان دکمه های بصری و بلوتوث، می توانید از هر زاویه ای سریعتر به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. مادون قرمز داخلی همچنین به شما امکان می دهد قدرت و میزان صدای تلویزیون یا نوار صوتی خود را کنترل کنید.

HDR 4K با وضوح بالا:

4k Ultra HD تصویری با جزئیات بیشتر و واضح‌تر ایجاد می‌کند تا شما را در تصویر غرق کند.
با Dolby Vision® و HDR10+، تصاویر اکنون دارای محدوده دینامیکی بالاتر و وضوح، کنتراست و رنگ باورنکردنی نسبت به قبل هستند. تصاویر HDR همچنین سایه ها و هایلایت های دقیق تری دارند.

Xiaomi Mi TV Box S

فناوری صوتی پیشرفته:

به عنوان یک فناوری صدای فراگیر انقلابی، Dolby Atmos® با احاطه کردن شما با جلوه‌های صوتی قدرتمند، نهایت تجربه سینما را در اتاق نشیمن به ارمغان می‌آورد و DTS-HD صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

ارائه شده توسط Android TV:

Xiaomi Mi TV Box S همچنین به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه ها را می دهد. چیزهایی مانند نتفلیکس و یوتیوب وجود دارد، اما مجموعه ای از بازی ها و سرویس های کمتر شناخته شده نیز وجود دارند که می توانند مفید باشند، مانند Google Assistant. جدا از پشتیبانی از ویدیوی HD، Mi Box S همچنین دارای Android TV 8.1 است. این بدان معنی است که می توانید از اکوسیستم عظیم برنامه های Android TV، به علاوه سرویس هایی مانند Google Cast، Google Assistant و غیره استفاده کنید. دستیار به یکی از قدرتمندترین دستیارهای دیجیتال تبدیل شده است و خوب است که بتوانید از آن برای کنترل تلویزیون خود نیز استفاده کنید. با فعال بودن HDMI CEC، می‌توانید از Google Assistant برای کنترل تمام تنظیمات سینمای خانگی، از جمله روشن و خاموش کردن تلویزیون و ست‌تاپ باکس خود استفاده کنید.

Xiaomi Mi TV Box S

عملکرد SmartCast:

پخش کننده تلویزیون Xiaomi TV Box S (نسل دوم) تجربه تماشای بزرگتر و بهتری را ارائه می دهد. با پشتیبانی از عملکرد Mirroring، می توانید تقریباً هر دستگاهی از جمله تلفن، تبلت یا لپ تاپ را روی تلویزیون نمایش دهید. بدون وقفه در پخش تلویزیونی تماس بگیرید و پیام ارسال کنید.

عملکرد Google Assistant:

استفاده از ویژگی Google Assistant بسیار مفید است زیرا می توانید از آن برای کنترل وسایل خانه هوشمند از جمله تلویزیون خود استفاده کنید. با Google Assistant می‌توانید به سرعت به سرگرمی‌ها دسترسی داشته باشید و به دستگاه‌های موجود در خانه پاسخ دهید و آن‌ها را کنترل کنید. برای شروع، کافی است دکمه میکروفون روی ریموت را فشار دهید.

Xiaomi Mi TV Box S

سیستم سخت افزاری:

تی وی باکس نسل دوم شیائومی Mi TV Box S از یک پردازنده چهار هسته ای به نام Amlogic s905x و GPU Mali-450 و 8 گیگابایت حافظه داخلی با 2 گیگابایت رم تشکیل شده است که در نتیجه از وضوح 4k پشتیبانی می کند و از فناوری HDR پشتیبانی می کند. به اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi کمک می کند و پورت Lan ندارد.

Xiaomi Mi TV Box S

من در حال تنظیم هستم:

راه اندازی فیزیکی نسل دوم Mi Box شیائومی بسیار آسان است، فقط پورت HDMI را به تلویزیون یا گیرنده و پورت برق را به پریز وصل کنید. سپس باتری ها را در کنترل از راه دور قرار دهید، تلویزیون و دستگاه خود را روشن کنید و پیام دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

مانند هر دستگاه اندرویدی دیگری، از شما خواسته می شود به حساب Google خود وارد شوید. اگر دستگاه‌های مبتنی بر اندروید دیگری دارید، Google برنامه‌های موجود در حساب شما را نیز بررسی می‌کند و برخی از آنها را می‌توانید در Mi Box S دانلود کنید.

دکمه بازگشت به بالا