برسی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 یکی از جدیدترین و مدرن ترین محصولات شرکت آمازفیت می باشد. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.91 اینچی با وضوح 320 در 380 پیکسل است که در زیر نور خورشید قابل خواندن است. این ساعت دارای 60 حالت مختلف ورزشی است که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های ورزشی خود را با دقت بالا ضبط، نمایش و آنالیز کنید. این ساعت همچنین دارای سنسورهای هوشمندی مانند ضربان قلب، SpO2، فشار هوا، شتاب سنج و غیره است که به شما کمک می کند تا سلامت و عملکرد بدن خود را کنترل کرده و بهبود بخشید. این ساعت دارای باتری 300 میلی آمپری است که می تواند تا 10 روز در حالت استفاده معمولی، 5 روز در حالت استفاده سنگین و 26 روز در حالت صرفه جویی در باتری بدون شارژ دوام بیاورد. این ساعت با نرم افزار Zepp همگام شده و به شما امکان مشاهده، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده های خود را می دهد. با شیائومی 360 همراه باشید تا از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند مطلع شوید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

ویژگی های

طراحی و ابعاد ساعت هوشمند Amazfit Bip 5:

طراحی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 تمیز و شیک و مناسب برای خانم ها و آقایان است. ظاهر ساعت هوشمند Amizfit Bip 5 شبیه به ساعت هوشمند اپل واچ است و دارای دکمه کناری برای کنترل عملکرد ساعت می باشد.

ابعاد ساعت هوشمند Amazfit Bip 5 45.94 x 38.09 x 11.2 میلی متر و وزن آن بدون بند 26 گرم می باشد که ساعت بسیار سبکی به حساب می آید و باعث ایجاد وزن بر روی مچ نخواهد شد. جنس بدنه این ساعت از جنس پلاستیک و پلی کربنات است که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. جنس این ساعت سیلیکونی است که نرم و خوش دست است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Amazfit Bip 5:

نوع صفحه نمایش این ساعت TFT با وضوح 320 در 380 پیکسل و تراکم پیکسلی 260 PPI می باشد. صفحه نمایش این ساعت رنگی و لمسی بوده و دارای شیشه 2.5 بعدی با روکش ضد اثر انگشت می باشد. این صفحه نمایش می تواند با شرایط نور محیط سازگار شود و در نور خورشید قابل خواندن است.

مستطیل شکل بودن صفحه نمایش به خوبی از فضای بالا و پایین صفحه استفاده کرده و نظرات مثبت کاربران را دریافت کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

حالت های ورزشی Amazfit Bip 5:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 دارای 60 حالت ورزشی است که شامل انواع مختلف فضای باز، سرپوشیده، آبی، بازی با توپ، رقص، هنرهای رزمی و غیره می شود. برخی از این حالت های ورزشی عبارتند از:

  • دویدن در فضای باز: در این حالت ساعت هوشمند شما مسافت، زمان، سرعت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب، نقشه مسیر و سایر داده ها را برای شما نمایش می دهد.
  • دوچرخه سواری در فضای باز: در این حالت علاوه بر داده های قبلی، ساعت هوشمند شما میانگین سرعت، بالاترین سرعت، ارتفاع و شیب را نیز به شما نشان می دهد.
  • شنا كردن: در این حالت، ساعت هوشمند شما تعداد ضربات شنا، زمان هر ضربه، تعداد لغزش ها، SWOLF (نشانگر عملکرد شنا) و کالری سوزانده شده را برای شما ردیابی می کند.
  • چادر زدن: در این حالت ساعت هوشمند شما فشار هوا، هشدار تغییرات نامطلوب آب و هوا، نقطه شروع و پایان مسیر، هشدار برای غذا و آب آشامیدنی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • گلف: در این صورت ساعت هوشمند شما تعداد ضربه های گلف، تعداد ضربه ها، نقطه شروع و پایان بازی را برای شما ثبت می کند.
  • جیرک: در این صورت ساعت هوشمند شما تعداد حرکات کتل بل (حرکات با استفاده از وزنه) را برای شما می شمارد.

برای استفاده از حالت های ورزشی ساعت هوشمند Amizfit Bip 5، ابتدا باید ساعت خود را با نرم افزار Zepp که برای دستگاه های اندروید و iOS موجود است، همگام کنید. سپس می توانید حالت ورزشی مورد نظر را از منوی ساعت انتخاب کنید و تمرین را شروع کنید. ساعت هوشمند شما به طور خودکار داده های آموزشی شما را ضبط، ذخیره و نمایش می دهد. همچنین می توانید داده های ورزشی خود را با استفاده از نرم افزار Zepp مشاهده، تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

سنسور ساعت هوشمند Amazfit Bip 5:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 دارای چندین سنسور هوشمند برای نظارت و بهبود سلامت و عملکرد ورزشی کاربران است. برخی از این سنسورها عبارتند از:

  • سنسور ضربان قلب: این حسگر با استفاده از فناوری PPG (Photoplethysmography) تغییرات فشار خون را در رگ های مچ دست اندازه گیری می کند و ضربان قلب شما را به طور مداوم، دستی یا در حین ورزش نمایش می دهد. این سنسور همچنین می‌تواند ضربان قلب شما را تشخیص دهد و به شما بگوید در چه وضعیت قلبی هستید، مانند آرامش، استرس، بی‌قراری یا خواب.
  • سنسور SpO2: این حسگر با استفاده از نور قرمز و مادون قرمز، میزان اکسیژن محلول در خون را اندازه گیری می کند و نشان می دهد که خون شما چقدر قادر به حمل اکسیژن است. این حسگر به شما کمک می کند تا سطح تغذیه بافت های بدن خود را درک کنید و علائم نارسایی تنفسی را زودتر تشخیص دهید.
  • سنسور فشار هوا: این سنسور با استفاده از یک سنسور الکترونیکی، فشار هوای محیط را در هر لحظه اندازه گیری می کند و به شما می گوید در چه ارتفاعی هستید. این سنسور به شما کمک می کند تا فعالیت های ورزشی خود را در فضای باز بهینه کنید و همچنین در صورت تغییرات نامطلوب آب و هوا به شما هشدار می دهد.
  • سنسور شتاب سنج: این سنسور با استفاده از چهار سنسور الکترومغناطیسی شتاب، جهت و حرکات بدن شما را در فضای سه بعدی ثبت می کند. این سنسور به شما کمک می کند قدم ها، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده را بشمارید و عملکرد ورزشی خود را کنترل کنید. علاوه بر این، این سنسور می تواند کیفیت خواب شما را تجزیه و تحلیل کند و به شما بگوید که چقدر خواب عمیق، خواب سبک و بیداری داشته اید.

این ساعت همچنین دارای سنسورهای دیگری مانند ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور نور محیط و حسگر مجاورت است که گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال با استفاده از ژیروسکوپ و قطب نما می توان جهت قبله را پیدا کرد و یا با استفاده از حسگر نور محیط به صورت خودکار نور صفحه را تنظیم کرد و با استفاده از حسگر مجاورت می توان با چرخاندن دست صفحه نمایش را روشن یا خاموش کرد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5

مجهز به سیستم موقعیت یابی GPS در ساعت هوشمند Amazfit Bip 5:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 مجهز به سیستم موقعیت یابی GPS است. این ساعت از چهار سیستم موقعیت یاب ماهواره ای شامل GPS، GLONASS، GALILEO و BDS پشتیبانی می کند. با استفاده از این سیستم ها می توانید حرکات خود را در فضای باز با دقت بالایی دنبال کنید. همچنین می توانید نقشه های مسیر و سایر داده ها را با نرم افزار Zepp مشاهده و به اشتراک بگذارید.

باتری ساعت هوشمند Amazfit Bip 5:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 5 دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت است.

در استفاده معمولی از این ساعت و با استفاده از تمام عملکردهای ساعت هوشمند از جمله صفحه رنگی، حالت های ورزشی، ردیابی سلامت، تماس های بلوتوث و غیره، ساعت هوشمند Amazfit Bip 5 می تواند تا 10 روز بدون نیاز به شارژ برای کار دوام بیاورد.

در صورت استفاده زیاد از این ساعت و در صورت استفاده مداوم از عملکردهای ساعت هوشمند و روشن نگه داشتن صفحه نمایش به طور مداوم، ساعت هوشمند Amazfit Bip 5 می تواند تا 5 روز بدون شارژ کار کند.

در حالت صرفه جویی در باتری و اگر فقط از عملکردهای اولیه ساعت هوشمند خود مانند ساعت، تاریخ و نمایش زنگ استفاده می کنید، ساعت هوشمند Amazfit Bip 5 می تواند تا 26 روز بدون شارژ کار کند.

برای شارژ ساعت هوشمند خود باید از شارژر مغناطیسی همراه با ساعت استفاده کنید. مدت زمان لازم برای شارژ کامل ساعت حدود 2.5 ساعت است.

دکمه بازگشت به بالا