برسی چراغ هوشمند با سنسور تشخیص حرکت نسل 2 شیائومی D1164

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات چراغ هوشمند با سنسور تشخیص حرکت نسل 2 شیائومی D1164 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

چراغ هوشمند با سنسور تشخیص حرکت نسل 2 شیائومی D1164

لامپ هوشمند شیائومی با سنسور تشخیص حرکت نسل دوم

نسل دوم چراغ هوشمند شیائومی با سنسور تشخیص حرکت، نسخه جدید و به روز شده چراغ هوشمند شیائومی با سنسور تشخیص حرکت است که اولین بار در سال 2017 عرضه شد و یکی از پرفروش ترین محصولات بود. بزرگ‌ترین ویژگی این نسخه طراحی ساختار مغناطیسی آن است که می‌تواند آزادانه بچرخد و نور را در همه جهات حتی زمانی که در یک مکان ثابت باشد ارائه می‌کند. روشنایی این لامپ دو برابر مدل قبلی است. روشنایی این نسخه به 25 لومن افزایش می یابد، بنابراین می توان از آن نه تنها به عنوان چراغ شب، بلکه به عنوان نورافکن نیز استفاده کرد.

چراغ هوشمند با سنسور تشخیص حرکت شیائومی نسل دوم با روشنایی قابل تنظیم، از جمله نور گرم 2800k ارائه می شود که می تواند نیازهای روشنایی شبانه حمام، راهرو، بالکن، اتاق خواب، مهد کودک، پاسیو و کمد را برآورده کند.

از نظر طراحی، نسل دوم چراغ هوشمند شیائومی با سنسور تشخیص حرکت، طراحی مینیمالیستی نسل قبلی چراغ هوشمند Mijia Xiaomi با سنسور تشخیص حرکت و البته اکثر محصولات شیائومی را حفظ کرده است. بدنه این لامپ از مواد ABS سازگار با محیط زیست، پوشش انتشار PC مات و لنزهای فرنل مخصوص با بافت عالی ساخته شده است. با طراحی مغناطیسی می توان آن را بر روی پایه لامپ یا دیوار نصب کرد و به راحتی جدا می شود تا در صورت نیاز جابجا شود. این فیکسچر دارای پایه ذوزنقه ای و بدنه لامپ نیمکره ای است. همچنین دارای یک لایه فلزی چسبنده است که می توان آن را در هر جایی وصل کرد. این نور با نیروی نسبتا زیادی به فلز می چسبد و برای جدا شدن نیاز به نیروی کمی دارد.

چراغ هوشمند نسل دوم شیائومی با سنسور تشخیص حرکت همچنان دارای سنسور دوگانه حساس به نور بدن انسان است و محدوده اندازه گیری آن تا شعاع 120 درجه است. اگر جسد انسانی در هیچ نقطه ای در محدوده پیدا نشود، پس از 15 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. کاربر همچنین می تواند در صورت تمایل چراغ را خاموش کند. این دستگاه از سه باتری با ظرفیت تجمعی کمتر از 1500 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. این باتری ها می توانند تا 365 روز دوام بیاورند، به خصوص زمانی که در نور کم استفاده شوند.

دکمه بازگشت به بالا