برسی هندزفری بلوتوثی وان مور مدل Omthing EO008

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی وان مور مدل Omthing EO008 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی وان مور مدل Omthing EO008

در حال حاضر لذت موسیقی با هدفون تنها به برخی برندهای خاص محدود نمی شود و بسیاری از شرکت های جدید حضور خود را در این عرصه اعلام کرده اند. 1More Omthing نیز یکی از آن شرکت های پیشرو و موفقی است که سابقه آن به سال 2015 باز می گردد.این برند سابقه درخشانی در تولید محصولات صوتی به جا گذاشته و قیمت های نجومی را رد کرده است. واقعیت این است که 1More فوق العاده جاه طلب است و قیمت محصولات خود را بدون تأثیر منفی بر کیفیت کاهش می دهد.

تأثیرگذاران برجسته صنعت مانند CNET، Digital Trend و Home Theater Review در مورد ارزش بالای خرید محصولات 1More توافق دارند. حتی منتقدان آمازون نیز اذعان کرده اند که محصولات این برند قابل تحسین است!

طراحی هندزفری بلوتوث Omthing EO008

هدفون گردن یکی از مدل های محبوب در بین ورزشکاران است. این هدفون نام های دیگری مانند هدفون یقه ای نیز دارد و برندهای سامسونگ، جبرا و سنهایزر از پیشگامان طراحی و ساخت این نوع هدفون هستند. اکثر این هدفون ها سبک وزن هستند و برای مدیریت در گوش مشکلی نخواهند داشت. از نظر کیفیت صدا، آنها رقابت تنگاتنگی با هدفون های سیمی دارند زیرا فضای کافی را برای راننده های بزرگ فراهم می کنند. تمام مزایایی که ذکر کردیم، از جمله اکنون هندزفری بلوتوث Omthing EO008 One Moore همچنین هستند
One More توانست وزن هدفون بی سیم 1More Omthing EO008 را کاهش دهد و وزن آن را حدود 28 گرم ثابت کند. هدفون آن از نوع پلاگین گوشی است که طرفداران آن را هدفون می نامند. به لطف سبک هدفون و وزن سبک کل محصول، می توانید با خیال راحت از این هدفون گردنی One Moore در حین ورزش و فعالیت های بدنی استفاده کنید و نگران افتادن یا بیرون آمدن این مدل از گوش خود نباشید.
اگرچه ماژول لمسی در هندزفری بلوتوث بسیار گران است اما برای کنترل عملکرد 1 هدفون گردنی Omthing EO008 دکمه های فیزیکی هنوز حرف اول و آخر هستند. کنترل صدا، پخش موسیقی قبلی و بعدی و همچنین خاموش/روشن کردن دستگاه با دکمه ها انجام می شود.

متریال به کار رفته در ساخت هوزینگ ABS، TPE و سیلیکون می باشد که بر اساس استاندارد IPX4 در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است.

کیفیت صدای هدفون گردنی 1More Omthing EO008

ما به داشتن بلوتوث 5.0 به عنوان پل ارتباطی بین گوشی های هوشمند و هدفون های بی سیم عادت کرده ایم. هندزفری بلوتوث One Moore Omthing EO008 مجهز به بلوتوث 5.0 است که تمامی جنبه های اتصال را تا شعاع 10 متری کنترل می کند. بلوتوث 5.0 از اتصال پایدار تا 10 متر پشتیبانی می کند و از مشکلات اتصال و قطع اتصال جلوگیری می کند. علاوه بر این، تلاش های قابل ستایشی برای بهینه سازی مصرف باتری انجام داده است.
بعد از بلوتوث 5.0، درایور 10 میلی متری تعبیه شده در هدفون را بررسی می کنیم که نقش مهمی در تولید صدا دارد. گوش دادن هیجان انگیز به موسیقی با باس عمیق، غنی و فرکانس های بالا چیزی است که شما به دنبال آن هستید هدفون بلوتوث Omthing EO008 One Moore او منتظر شما خواهد بود. این کیفیت صدا پیوسته و بدون افت است تا ژانرهای مختلف موسیقی را به خوبی بازتولید کند.

پشتیبانی چت

برخلاف اینکه هندزفری بلوتوث Omthing EO008 مورد توجه ورزشکاران و علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته است، وجود میکروفون و قابلیت صحبت یکی از ویژگی هایی است که استفاده زیادی برای عموم خواهد داشت. در واقع، اگر ورزش می کنید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهید، به محض اینکه با شما تماس گرفتید نیازی به رفتن به گوشی هوشمند خود ندارید. همراه با میکروفون MEMS هندزفری بلوتوث Omthing EO008 One Mooreمکالمه تلفنی شما با وضوح و شفافیت به پایان می رسد تا احساس کنید فرد پشت خط درست روبروی شماست.

باتری 160 میلی آمپری

هندزفری بلوتوث Omthing EO008 One Moore انرژی مورد نیاز آن را یک باتری 160 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و پس از اتمام ظرفیت، با کابل USB-C شارژ می شود. اگر هر روز به موسیقی گوش می دهید و با این هدفون گردنی One Moore تماس تلفنی برقرار می کنید، عمر باتری با یک بار شارژ حدود 12 ساعت است. بدیهی است که استفاده زیاد و طولانی مدت باعث کاهش ظرفیت شارژ باتری و تخلیه ظرفیت آن در کمتر از 12 ساعت می شود.

دکمه بازگشت به بالا